Gå til innhold

Hva er galt med dette bildet?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hehe, mange gode forslag, i rekkefølge:

"Merket over lista" - ..er Bertone-logoen og skal absolutt være der ;)

"Brun eksoshale" - Joa, jeg vet, men potta er SLITEN og skal byttes snart uansett.

"Null vindu" - er fordi vinduet er åpent.

"Oransj blinklyspære" - Pæra er hvit.

"Vinkelen på bakhjulet" - Um, ingenting feil i hjulopphenget såvidt jeg vet så tror det skal være sånn.

"Bilen er jekka i traversen" - Nope, men bilen står litt snodig i en bakke.

"Snø" - Er dessverre normalt i Tromsø de første dagene i Mai...

Over til saken: Feilen er at HJULET IKKE GÅR RUNDT! damndamn

DSCF0958.JPG

DSCF0960.JPG

Trangt ja..

Jeg var "smart" og tenkte at bilen blir såpass mye stivere med senkefjærer at det kunne gå greit å kjøre på til jeg får tak i nye felger... Så greit ut i garasjen også, men straks jeg rulla ut og det ble høydeforskjell under hjulene så gikk det ikke så greit lenger...

DSCF0976.JPG

Ser betydelig bedre ut med senking...

DSCF0978.JPG

Og så var vi tilbake på stylter igjen... Om noen har tips om felger i 7,5x18 eller 7,5x19, med boltesirkel 5x110, innpress 42 eller høyere, og som ikke koster en formue, hyl ut! Og på siste bildet.. Ja, døra er ikke helt igjen, derfor er det også ei glippe på ruta :)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt,men vi kunne ikke se at hjulene ikke gikk rundt,jeg var nærmest!:P

Men utrolig synd fordet,dumt med extraarbeid.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider