Gå til innhold

Dumt å vaske bil rett etter polering?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Alså,etter du har vasket,tørkt og polert bilen så skal du vaske den igjen?

Sorry, det glemte jeg å si, jeg har kun vasket nedenfor listene og kanalene, for det var meningen at jeg bare skulle polere de, men jeg er så godt i gang at jeg tar resten av bilen, derfor må jeg vaske resten av bilen for å få den ren før polering :D Derfor lurte jeg på om det er dumt at det som er nypolert får vann pluss litt såpe på seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, det glemte jeg å si, jeg har kun vasket nedenfor listene og kanalene, for det var meningen at jeg bare skulle polere de, men jeg er så godt i gang at jeg tar resten av bilen, derfor må jeg vaske resten av bilen for å få den ren før polering :D Derfor lurte jeg på om det er dumt at det som er nypolert får vann pluss litt såpe på seg :D

poler det også på nytt igjen da vel.. ikke mye jobben

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autoglym lakkrens, polish og ekstra gloss til slutt, QUOTE]

Høres kjent ut den rekkefølgen.. Men jeg har med deep shine.. Blir meget bra resultat.. :)

Ja den er helt rå, fattern bruker den på sin E39, men den er kun for mørke farger og moderne lakk, så jeg får ikke brukt den, har sølvfarge på min!

Takk for alle svar, seriøs og bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Deep shine på min sorte 90 Passat.. Funker som f.. det..

Jeg bruker maskin til poleringen riktignok.. Tar bare 30 minutter å polere da..

Så da kan man gjøre det to ganger.. DA blir det blankt da..

Regndråpene tar veien rundt bilen istedenfor da.. ;)

Du kan selvfølgelig vaske bilen din så ofte du vil.. Polering henger som regel på i 2-5 vask.. dvs 2 vask i maskin, 5 håndvask.. Litt avhengig av såpa.

Hvis du har polert nederst på bilen, så er det bare å vaske det..

Har dere forresten prøvd Autoglym Bumper Care, Car Glass Polish (klare vinduer JA).. NICE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider