Gå til innhold

prosjekt 77- derby- og -76 polo.. bilder !!

Ranger emnet

Gallagher

Anbefalte innlegg

Hellu :) nå som prosjektet snart er ferdig, tenkte jeg at jeg skulle legge det ut her i helhet.. blir endel bilder, men skal prøve å korte ned ting litt :)

ble noe j***** med sveising, men kom gjennom det til slutt :)

slik så bilene da de ankom hos meg for over ett år siden..

2czeko

2czg35

2czg45

og poloen:

2czgbs

2czgg2

2czgio

2czgr9

begge to..

wvsxow.jpg

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant fort ut at jeg måtte bytte frontplate.. blandt annet :) etter endel leting fant jeg ei på tyske eba.. verre var det med transport op, men det ordnet seg med en venn til slutt det og :)

wvtqae.jpg

wvtp1x.jpg

wvtp3r.jpg

bilen ble etter 3-4 måneder kvitt rusten og klar for modifikasjoner og lakk..

wvtpp5.jpg

wvtptu.jpg

wvtpv4.jpg

80/60mm senk passer dårlig med 26" felg :)

wvtrp0.jpg

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så litt om delebilene mine.. en 77 polo totalt uten rust, som jeg desverre ikke fikk solgt, som nå blir strippet.. kjørte den hjem til og med :) audi 50 en var derimot bare noen sekunder fra å havne opp som blomsterjord.. den mest råtne bilen jeg noengang har sett.. Per Lindgren hjelp meg med å trekke den opp fra mya med sin coupe quattro..

wvtth0.jpg

wvtvmt.jpg

wvtw7n.jpg

wvtwck.jpg

wvtwfn.jpg

legger inn resten av prosjektet senere..

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det da udugelig lite feedback.. bare 6N fan her ? :)

vel, vel.. lister monteres og felgene får nå sin siste puss.. dekke r kjøpt inn, og settes snart på etter lakkering til helga.. Også kjøpt inn 4 mc gassere og begynt å lage manifold, gleder meg til å få litt motor i den :)

Kommer også snart noe snax fra volkswarenhaus.. skal være helt ferdig til hovedtreffet i vacn på våler.. kom der :)

Slaktskapet denne bilen har til audi er vel også ganske kjent, derfor gorde jeg en liten kjekk mod. nemlig merke fra en 50. det jeg synes var morsomt var at det i grillen på derbyen, som aldri har vært noen audi, var det dobbelt sett med fester til vw merke og audi merke :)

x3btl1.jpg

Vi hadde lokallags møte om dagen, og da fikk jeg et pent bilde i nydelig selskap. 75modell golf..

x4n9lv.jpg

bilder av ferdig bil burde komme snart..

- golf gti16vT prosjekt

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...