OPEL 2RE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Legge inn disse bildene. egentli trenge di ikkje tekst ein gang for alle ser jo ka eg vill :) Billigts senkesett ja stemme d. någen så vett kor eg får tag i.. 40/60 ellår någe sånn... (INGEN kommentarar på rost takk:deng :well ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bare ett lite spm. hvorfor har du bare tatt å kjørt en skrue inn i fangeren for å feste den? midt på? det er jo orginale fester som regel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hehe eg hadde ein dryle krasj me ein tangs (volvo 740 me hengerfeste) så knuste eg heile fronten så når eg sko eu.godkjennan hos opel i stavanger festa di an å limte an dr an va sprokken så d ikkje sko ver skarpe kantar så fekk eg ikkje feil på d:) derfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.czt.no mener jeg at det er fjerer da:) så da deg en tit der du:) veling fin bil du har:) har du tenkt å lakke fronten og bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 HeHe jo tusen takk ska du ha. ikkje mange så seie d:respect Sven Kvia mariero (opel i stavanger) meinte at bilen ikkje va verd 5000 ein gang:deng har vurdert å lakkera ja hadde vært jævli mye finare men d bler ikkje ennå uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Opel 2RE: Hypp på spoiler til bilen din? har en liggende... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 :cool: Opel 2RE: Hypp på spoiler til bilen din? har en liggende... Har du?:respect ka då slags? t combien?? finnes d flerne vinger t combien? har sitt denne på EIN bil kun i stavanger.. e d denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 stikk ud på garvik. .ligge på siå av kvadrat. di har billigt senkesett te bilen din :) czt på sandnes har drid service. Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg