volvo245 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 selger min B230FT... Alt følger med, lednings nett (tilpassa 240/740), 2 hjerner egentlig ALT du trenger for og eventuelt bygge pm fra A-FT Plugg and play... motoren er ny overhalt og i veldig god stand som resten av delene. jeg hadde egentlig tenkt og bruke den selv men ombestemt meg da jeg fik andre tanker. alt er strøkent og klar til bruk ! ! har også en trim chip til motoren som gjør at 165 helt greie hester blir til 230HK og da begynner den og gå ganske greit du kan sende pm for pris og mer info... MVH thomas eller ring meg på 99163727 __________________ Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 sånn ja, opp Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 selger min B230FT... Alt følger med, lednings nett (tilpassa 240/740), 2 hjerner egentlig ALT du trenger for og eventuelt bygge pm fra A-FT Plugg and play... motoren er ny overhalt og i veldig god stand som resten av delene. jeg hadde egentlig tenkt og bruke den selv men ombestemt meg da jeg fik andre tanker. alt er strøkent og klar til bruk ! ! har også en trim chip til motoren som gjør at 165 helt greie hester blir til 230HK og da begynner den og gå ganske greit du kan sende pm for pris og mer info... MVH thomas eller ring meg på 99163727__________________ Hvilke årsmodell er dette? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg