R. Hansen Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hei alle sammen. Har kontak med et seriøs lakkering og opprettingverksted i Oslo. Hvis det er noen er inne som trenger hjelp til dette, ring meg på tlf:47286918. Og dere får navn og nummer. Gidder ikke å legge ut om firma og tlfnr her. Håper dere skjønner det. MVh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hva slags priser er det snakk om? edit: jeg regner med at det er svart arbeid? :D Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hva slags priser er det snakk om? edit: jeg regner med at det er svart arbeid? :D Hei. Det spørs hva du skal gjort da, når det gjelder pris. De lakkerte bilen min (BMW E-36 318i). Vasket -maskerte- lakkering= 6000,-. Jeg gjorde grunnarbeide selv. Ring meg eller send meg pm, å du får navn og tlfnr. MVH Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tuller du eller? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tuller du eller? Hva mener du?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er dette seriøst? eller er det sånn "lakke i garasjen til fatter med biltemasprøyte" sak ? Jeg skulle nemlig ha lakkert fangere og lister snart. Og er de flinke? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er dette seriøst? eller er det sånn "lakke i garasjen til fatter med biltemasprøyte" sak ? Jeg skulle nemlig ha lakkert fangere og lister snart. Og er de flinke? Hei du. Dette er et oppretting og lakkeringsverksted. Ikke noe tull her. Ligger i Oslo. Send meg pm, og du får navn og tlfnr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Dette var ingen u-pris. Kjør på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R. Hansen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vi bumper igjen vi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Vi bumper igjen vi. Send meg en PM. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg