Jetta2man Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg har en 86 mod Jetta (1.6l :driving ). kjøpte bilen for ca. tre årsiden, da var den gått bare 137000 km (lite rust).Akkurat nå ca. 150000km. Slik ser bilen ut i dag -Senket 60/40 -90 grill med grillist - Felger: Wolfrace Octane 15*7 195/50 (har lyst på 17") -Ellers bare lakert bagge fanger, speil og alle listene. Bilen ser ok ut. Dette er planen.. 90'fangersett Grill uten Emblem Sideskjørt Hjulbuebreddere Sportgitter Effektpotter fra svendsen eksos(de fikser alt til meg) Baklykter Blinklykter Håper jeg får alle delene snart, bestilte før påska..ennå ikke fått alt. Ting tar tid hos Autospar.no :deng Gleder meg til å komme i gang. Ferdig til juni forhåpentligvis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Flere bilder av bilen? Gjerne så man ser hele. Syns du burde vurdere å beholde de små fangerne, og kjøre uten skjermbuelister. Få lakkert fangerne og speila svarte igjen, senke masse, GTi-leppe og sette på BBS RS/RM i 8x15 så er du i mål:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 må ikke bestille 90fangersett til golf nå da! hehe så det var bilde av det sjø. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 veldig interessant forslag, hadde sikkert vært kult det også. Men jeg har bestemt meg for 90 look. kanskje hjulbuebreddere står jeg over..vi får se.. Når det gjelder senking, er jeg enig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 må ikke bestille 90fangersett til golf nå da! hehe så det var bilde av det sjø. nei da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Flere bilder av bilen? Gjerne så man ser hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Der ja. Ser bra ut dette. Pen farge! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Der ja. Ser bra ut dette. Pen farge! Er fornøyd med fargen selv, ikke så verst til å være en 86 mod. Bilen har stått mest innendørs (garasjen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 chrome rundt vinduene (ikke vanskelig iu det heletatt og finne no pent til 5 dørs), skikkelig senk, røde baklykter og en frekk endestuss så er du i mål.. denne bilen kledde virkelig de små fangerene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvor finner man 90 fangere til Jetta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvor finner man 90 fangere til Jetta? http://www.kaross.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 fant ikke bakfanger til jetta innpå der jeg? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ikke jeg heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 fant ikke bakfanger til jetta innpå der jeg? Det er bestillingsvarer.. De har aldri på lager.. Slik er det hos autospar.no også. Du må ringer de Merkelig nok er bakfanger dyrest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Anbefale dere å sjekke diverse bilopphuggeri først før dere kjøpe eventuelt nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg