Joachim Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Will do.. En kompis som kjøpte seg jetta idag.. Er ikke verdt å ta på veien før den er fiksa på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Anbefale dere å sjekke diverse bilopphuggeri først før dere kjøpe eventuelt nytt.. vil bare si at hos møller koster de 3600,- så om man finner brukt ikke vær sen om og kjøpe den. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 3600 kr hos Møller, overasker meg ikke..Jeg handler aldri hos dem, synes de er alt for dyre. Forresten, nå har jeg fått det meste til bilen, venter bare på sportsgrillen. Håper å være ferdig med alt om en uke..gleder meg. Skal legge ut bilder selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 fikk min jetta bakfanger fra autospar nettop... gjekk et par måneder før eg fikk den :) men den ser fin ut.. har ikke fått prøvd den på enda... fin jetta btw :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hei. Utrolig fin jetta du har der. Den fargen var jo bare lekker. Synes helt klart du skal gå for de planene du hadde først jeg. Tror jeg hadde blitt kjempetøft. Er ikke helt fan av at man skal høre på hva alle andre sier. Er jo DIN bil, altså skal du få gjøre akkurat hva du vil med den. Jeg tror den kommer til å bli utrolig fin. Veldig fin i lakken var den også, med mindre bildene lyver. Hehe. Lykke til med bilen din i alle fall, jeg kommer nok til å følge spent med. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta2man Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takk forresten, og bilder lyver ikke :) lakken(fargen) på bilen har holdt seg bra. Slik ser bilen ut foran pr. i dag, er ikke helt ferdig ennå. Den ser bra ut synes jeg. Skal legg ut flere bilder, men helst når jeg er ferdig med alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg