Håkon A Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Hei! Jeg trenger en matrilabit som er 200x200mm og 10mm tykk Den skal være lett. som eks plastikk. den skal tåle over 200 grader. å den skal kunne bearbeides...sages og borres i. Alu går ikke..det må freses. stål blir for tungt. hørt at plast typen LEXAN skal være fint. men jeg vet ikke hvem som fører det....å ihvertfall ikke i den formen som jeg trenger. er det noen her som vet om noe støperi som fikser dette? uten at jeg må selge meg. vet du dette så PM meg....( privat message ) så jeg får det med meg. ''haster'' Jeg bor da i oslo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by Håkon A ''haster'' Jeg bor da i oslo... Ja, du må skynde deg nå kiddie Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 sjekk denne linken der er det my info om div plast http://www.astrup.no/oslo/astrup.nsf/7ab3399ccf9d5290c12569a1004a5e97/c2bec1fe69055b6141256b42005ae27d/$FILE/Materialegenskaper.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg