cREATURe Skrevet Juni 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Tenkte bare jeg skulle si fra at bilen nå går som den skal. Problemet lå i luftmengdemåleren som hadde hengt seg opp (som du sa Bullit). Men lurer på om det var no kødd med bensinstrykksregulatoren. Gikk ihvertfall litt bedre etter at jeg bytta den. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 så da er veiene atter utrygge.... Bra å høre at du har fått fiksa bilen, tenker du er fornøyd:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Ja jeg smiler fra øre til øre jeg nå vet du! ;) hehe.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Har endelig fått opp noen bilder av min, er under mediaforum, Sweet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg