Gå til innhold

Hvor kan jeg få valset hjulbuene i nærheten av oslo?

Ranger emnet

samejon

Anbefalte innlegg

Du gjør det selv ved hjelp av 0,5 eller 1,5 liters brusflasker fylt HELT fulle av vann. Flaskene er såpass myke at du antageligvis må 2-3-4 omganger med 1,5 litersflaske for å få nok klaring. Begynn med 0,5 liters flaska så går det fint.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det selv ved hjelp av 0,5 eller 1,5 liters brusflasker fylt HELT fulle av vann. Flaskene er såpass myke at du antageligvis må 2-3-4 omganger med 1,5 litersflaske for å få nok klaring. Begynn med 0,5 liters flaska så går det fint.

Mener du dette seriøst?

At hvilken som helst apekatt kan klare dette, til og med meg?

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaskene bør være HELT fulle = null luft, ellers blir de HELT flate.

Du legger flaska mellom dekk og hjulbue der det er best plass, på min 245 var det foran hjulet, og presser den mellom hjul og hjulbue. Deretter triller/kjører du bilen slik at flaska ruller mellom dekk og hjulbue. Du vil se at flaska blir rimelig tynn!

Gjenta prosessen flere ganger med 0,5 litersflaske før du trapper opp til 1,5. Gi deg når det passer, eller fyll flaska delvis med sand om det ikke er nok.

Coca Cola-flasker tåler mer enn andre flasker, ikke spør meg hvorfor!

Jeg har erfart at denne prosessen IKKE virker med mye rust i hjulbuene... :(

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider