Fres Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hei jeg veit godt hvordan et stabstag fungerer og hva det gjør. Men vil bilen min som allerede er senka 40mm og kjører på 17" rims få hjulløft i altfor skarpe svinger? Fordi den blir for stiv med stabstag foran? eller bør jeg bare gå for stabstag bak? Noen som har noen erfaringer og dele? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Du får et sinnsyk mye bedre veigrep med SS. Går opp på to hjul i rundkjøringer. Gir litt cred også. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Stabstag foran har du allerede, bak sannsynligvis også, men du tenker kanskje på fjærtårnsstabilisator, denne er bare kjekk å ha, spesiellt hvis du har en bil som er litt myk i karosseriet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ok, så om jeg putter på det forann vil jeg ikke få det typiske hjulløftet på det ene hjulet i altfor heftig sving type ting (skjønte du det?) Har på følsen at bilen gir litt etter i svinga... og da mangler det egentlig bare fjærtårnsstabilistator/ss Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg