Gå til innhold

vinduspusserne bare går og går......

Ranger emnet

Granerud

Anbefalte innlegg

Vinduspusserne mine bare går og går etter jeg har trykket spaken ned engang ( da skal de jo normalt gå en gang og gi seg ) og noen ganger fungerer det helt bra, men som oftest så bare går de og går... innmari slitsomt når det ikke regner så mye.. det samme gjelder på intervall hakket.. bare går og går..

Noen som har vært borti dette før?? er det hele motoren ell intervall rele??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du skrur av lokket på pussermotoren så er det vist et printkort under dær, dette kan du prøve å spraye med en el-spray som skaper bedre kontakt.. Typiske symptomer på dårlig kontakt inni dær ble jeg fortalt når jeg hadde samme problem.. men hos meg ordna det seg selv faktisk.. :)

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduspusserne mine bare går og går etter jeg har trykket spaken ned engang

Trykke spaken ned en gang, altså dra spaken opp og ned?

For du har jo interval opp, også kontinuerlig ned (med 2 hastigheter)

har aldri fått til å få mine til å gå 1 gang, jeg! :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykke spaken ned en gang, altså dra spaken opp og ned?

For du har jo interval opp, også kontinuerlig ned (med 2 hastigheter)

har aldri fått til å få mine til å gå 1 gang, jeg! :???:

SELVFØLGELIG har jeg intervall opp... hehe.. bruker aldri det trinnet lenger for det holder og trykke på spaken engang så går de uten å stoppe så hadde helt glemt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skrur av lokket på pussermotoren så er det vist et printkort under dær, dette kan du prøve å spraye med en el-spray som skaper bedre kontakt.. Typiske symptomer på dårlig kontakt inni dær ble jeg fortalt når jeg hadde samme problem.. men hos meg ordna det seg selv faktisk.. :)

hmm jeg får prøve på det da hvis jeg klarer :) ell så får jeg spørre noen.... kan vel ikke være kjempe vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG har jeg intervall opp... hehe.. bruker aldri det trinnet lenger for det holder og trykke på spaken engang så går de uten å stoppe så hadde helt glemt det....

Det jeg lurte på var om du dytter ned spaken, for så å dra den opp igjen med en gang. At det er dette du mener med å "trykke på spaken en gang"!?

For som jeg sa, så har jeg ikke funnet ut hvordan jeg kan få viskerne til å gå kun 1 gang, uten å skru på viskerne, for så å skru de av igjen med en gang. Det jeg prøver å få frem! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider