Lynvingen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Heisann lurer på om min gamle Ascona b fortsatt lever. Var mørk blå senket med 2,2i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er ikke mye ascona b her, og den som jeg aldri har sett før er nylakkert signalgul/grønn med kicker merke bak.. :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er ikke mye ascona b her, og den som jeg aldri har sett før er nylakkert signalgul/grønn med kicker merke bak.. :) ok denne har laksetrapp i bakruta. og bråker ganske godt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vet en kompis av meg der nede har en blå Ascona B, men tror ikke det er den, ikke laksetrapp og 20S motor, hatt den lenge CC-skilt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vet en kompis av meg der nede har en blå Ascona B, men tror ikke det er den, ikke laksetrapp og 20S motor, hatt den lenge CC-skilt Da er det ikke den.. gått der i 1-2 år trur jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hva er regnr ? Har du bilde ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Den med CC skilt lever enda....hvis det er den samme...en på jobb som har mørke-blå metallic med CC skilter. For ganske nøyaktig 9 år siden rygget jeg på en helt lik en...med CC skilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Heisann lurer på om min gamle Ascona b fortsatt lever. Var mørk blå senket med 2,2i? Bare gå på biltilsynet å spørre det vel.. Å om du ikke husker reg nr kan det hende de kan få fram alle biler du har hatt registrert på deg visst de føler for det. ser du jo om den har skilter, hvor den er å hvem som evnt hadde den sist eller om den er levert.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Veit den til alex går enda, men den må vel gjøres noe med snart nå tror jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Den med CC skilt lever enda....hvis det er den samme...en på jobb som har mørke-blå metallic med CC skilter. For ganske nøyaktig 9 år siden rygget jeg på en helt lik en...med CC skilter. Er JC skilt på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg