msh Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er det noen som vet hvilken farge det er??Jeg har tenkt å lakkere bilen i sånn farge,men jeg vet ikke hva lakkkoden på denne fargen er?Jeg har sett blåtivolifarge,men den her ser ikke som det er blåtivoli farge. http://img161.imageshack.us/my.php?image=audirs23nk.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Minner meg om en litt mer shiny utgave av RS blå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msh Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Minner meg om en litt mer shiny utgave av RS blå.. Ja det ser som Liksom RS-Blå,bare at den er i metallic.Vil så gjerne vite lakkkoden på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Send bildet på mail til ett lakkverksted.. De skal nok klare å peke ut en kode rimelig i nærheten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msh Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Send bildet på mail til ett lakkverksted.. De skal nok klare å peke ut en kode rimelig i nærheten.. Jeg har vist bildene til dem,men de sier det er vanskelig.Trenger lakk kode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ligner litt på volvo laser blue (lakkode #144?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Den ser jo rimelig original ut den RS'en der da, så er du sikker på om at fargen ikke er original den også??? Hørt med Audi eller noe slikt??? Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg