JEJØRJE Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 20 Mai blir det gatebiltreff og dB dragkonkuranse i Ørje. Kom og spill høyt eller bare vis frem din bil. Er du riktig heldig kanskje Unni Major vasker bilen din? (selvsagt lettkledd)fatality Det vil også være mange tilbud på følgende bilsteremerker: Sony, Pioneer, Rockford, JBL, Kicker. For info send mail: jej.hifi@c2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg kommer nok :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hmmmm Hvor er ørje da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEJØRJE Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Østfold. E18 fra Oslo mot Sverige. 5 km før du kommer til Sverige. 3 mil etter Askim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hmmmm Er jo bare rundt 60 mil herfra det da :-) Skal ikke se bort fra at jeg tar turen neddover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 det blir ingen bassrace eller? i såfall hvorfor ikke? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEJØRJE Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Nå har vi akkuratt avklart at det blir bassrace også :) Det her kommer til å bli litt av en dag med masse show tror jeg :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 kommer med 244'n jeg iallefall...og en kamerat blir med i sin capri :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Blire no action til helga? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Noe liv må det jo bli, får jo seg om jeg får tatt turen. Må få bygget en ny kasse først, og tror det blir uaktuellt å gjøre det i morra ;) Men har jo fri på torsdag og fredag, så da blir det vel gjort noe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEJØRJE Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det blir helt sikkert liv ja ;) Det begynner å snøre seg sammen. Fått en del tilbakemeldinger på folk som kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det blir helt sikkert liv ja ;) Det begynner å snøre seg sammen. Fått en del tilbakemeldinger på folk som kommer... Er det fritt for alle å komme, eller er det på melding? Gidder ikke å vise bilen min, selv om jeg må bruke den opp ditt. Når starter det?? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 I forbindelse med dette, vil vi i Østfold Gatebilklubb, arrangere krusing fra Esso på Hafslund og opp til Ørje. Avgang fra Esso Hafslund kl 0845! Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEJØRJE Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det er bare å komme som du og bilen din er :) Ingen forhåndspåmelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Det er bare å komme som du og bilen din er :) Ingen forhåndspåmelding. Toppers Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg