Gå til innhold

min nye golf gti:)

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

bare når den er kald eller hele tida?

hvis det er når den er kald. så er det kaldstartsregulator saken.

hvis det er når den er varm kan det være falskluft. spray litt startgass rundt innsuget og div steder der den evt kan trekke. vil merke om den går dårligere / bedre

funnet feilen nå. han som hadde den før meg hadde skrudd inn tomgangsskruen helt! så skrudde jeg den ut, gikk den på tomgang:) må si at golfen går meget bra til å være gti!:) har prøveskilter idag , så da må jeg jo få testa den litt:)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så fint at du har penger til å kjøpe ny bil da. Da kan du kanskje gjøre opp for deg ?

det kommer nå straks. må bare få solgt unna no caddy deler å div først!:) her kommer det noen bilder fra helga;)nygolfarn3004.jpg

nygolfarn3001.jpg

nygolfarn3005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIn bil du har fått deg. 9x16 er jo en slager, se tråden min for bilder av mine.

Kanskje jeg kjøper bakluken din :) Trenger en slik en, men er ikke sikker på om jeg skal gå for den stilen, jeg for aldri bestemt meg..

Ellers skamsenk og 9x16 er alltid bra samma hvor rusten den er :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk:) bakluka blir nok antaglivis solgt.. siden jeg ikke vil ha helsveisa bakluke. syns det begynner å bli oppbrukt! å bilen blir antaglivis levert hos lakkerer idag.. så han skal gjøre alt grunnarbeidet å få lakkert 90 dørene mine!:) vis noen vet om noen 9x16 felger som er strøkne så skrik ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått på noen skikkelige "gateslics" som satt på formelbilen jeg har her..:) må si at jeg fikk meget bra feste med det:) synd det er bare 13 " da.. men nå er vi klar for kappløp i svingerDevil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med en liten uptade her da, men desverre uten bilder:( har fått byttet bremser, å fått tak i nytt digifiz av galagher!:D kommer vel hos meg på lørdag eller noe. så blir det vel at bilen skal ti rrc å bli lakkert så fort som mulig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider