Gå til innhold

Beste måte å frakte deler fra Amerika på

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har funnet to delebiler i Canada som en kompis av meg skal pelle ned nå. Jeg trenger noen smådeler fra disse bilene.

Men jeg trenger også store deler som sideskjerm, panser,front,skjørtekanter og vinge/spoiler bak.

Så jeg er usikker på om jeg bare skal ta de smådelene eller om det lønner seg å ta over alle delene.

Noen som har tips/erfaringer å komme med?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meget god erfaring med Jetcarrier. Du bestemmer selv om du vil sende det med fly eller båt. Når du registrere deg, så får du to postboks adresser i ditt navn. Den ene for båt og den andre for fly. Handlet masse deler til mitt Camaroprosjekt på Ebay og sendt det igjennom jetcarrier.

http://home.no.net/racing73

1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg på jetcarrier nå, interessant dette her! har irritert meg over "will ship to united states only".

Men på de tingene som sendes worldwide, og mindre billigere og lettere ting, så er det vel ikke noe grunn til å sende med jetcarrier?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på prisen til jettcarrier, den inkluderer fortolling. jeg prøver å bestille flra flere leverandørere samtidig da blir alle forsendelsene slått sammen til en å prisen blir lav.

Bruker altid jett carrier.

Du kan fortsatt komme borti forhandlere som ikke vill sende, spesielt hvis du betaler med visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se på prisen til jettcarrier, den inkluderer fortolling. jeg prøver å bestille flra flere leverandørere samtidig da blir alle forsendelsene slått sammen til en å prisen blir lav.

Bruker altid jett carrier.

Du kan fortsatt komme borti forhandlere som ikke vill sende, spesielt hvis du betaler med visa.

Takk, knallbra.. hmm lete etter deler jeg kan kjøpe for å teste dette her :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare godt å si om JetCarrier jeg også. Har kun brukt fly frakt frem til nå, men nå har jeg første runde med båtfrakt på vei, så får vi se hvordan det går :)

Som en annen nevnte ovenfor - det er ikke alltid det er nok bare å ha en amerikansk shipping addresse. Mange selgere vil heller ikke ta utenlandske visa kort ELLER utenlandsk registrerte PayPal kontoer. Så beste råd er å sjekke godt med selger først, enten det er på eBay eller noe annet. Ofte løser det seg om man spør på en sakelig og redelig måte, selvom de i utgangspunktet ikke selger utenom USA.

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet er selger en god venn av meg. Har kjent han lenge så jeg har ikke noe problemer med å føre over penger til han. Men da skal jeg sjekke ut med JC hva det kommer på å sende over de delene jeg trenger.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider