Gå til innhold

Power Zone

Ranger emnet


Mr.X

Anbefalte innlegg

Er det noe her som har bestilt deler fra dem?????

 

Bestilte deler for litt over en måned siden og har enda ikke fått dem:mad: :mad:

 

Synes dem virker litt useriøs da æ ringte å etterlyste delan i forige uke så sa han at dem hadde vært forsinka og han skulle sende dem den dagen det e nu litt over en uke sia og dem e ikke kommet enda:fingers:

 

 

POWER ZONE:aug:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

har bestilt litt deler fra Powerzone....og har aldri opplevd at de har vært raske til å levere ihvertfall...

 

bestilte f.eks et sett baklykter der...tok ca 1 mnd før de kom...bestilte ogåo et K&N luftfilter....det tok 3 mnd(!!!!)... så,heretter er det siste utvei å bestille fra Powerzone...

 

"hver" gang jeg ringte å maste på at delene ikke var kommet,fikk jeg til svar at "de ankommer oss rett før helga,så du har dem garantert til neste helg" eller "jeg er 99% sikker på at jeg sendte dem igår"....

så.....

 

han fyren jeg har snakka med skyldte på treige leveranser fra Tyskland når jeg spurte om hvorfor saker kom så seint...godt mulig det er sant...hva vet vel jeg...

 

/Tomas G

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere på club-honda også som har slitt endel med han Harlem på powerzone! Han sier veldig mye pissprat.. Går ikke ann å stole på d han sier virker det som.

 

Venter spent på det nye firmaet CRAZYTUNING jeg! ;) Hehe!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager folkens!!! Makan til syting og klaging!!!

 

Tror dere ikke at disse tuning firmaene her i norge hadde levert delene raskt hvis de hadde hatt mulighet til det??? Vanskelig for å tro at de med overlegg holder delene tilbake!!!

 

Dere må jo ta i betraktning at de ikke bestiller et og et sett med f.eks lyktelister/ baklamper... de venter og tar opp en hel haug med bestillinger. deretter står det på det firmaet de bestiller av, hvor raskt de sender det ifra respektive land, også havner omsider delene hos toll lageret, også kommer papirmølla for tollen, også skal delene leveres til firmaet her i norge også skal delene sendes til dere som har bestilt. Og bare for opplysning så er ikke lille norge 1prioritet når det gjelder levering av deler, tror nok det er andre land i verden som handler for gaaaaanske mye mere. Og alt dette resulterer i en ting, og det er venting... Det er ikke stort annet å gjøre, tror ikke det finnes et eneste firma her i norge som er rakse på levering av ikke- lagerførte deler.

 

Vi får vente og se hva crazytuning gutta får til. Det blir nok som med alle andre som driver tuning firma. Og da er trikset å si ifra ved bestilling at det tar 4-5 uker å få deler...

 

Med vennlig hilsen MrHappy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at det kan ta tid å skaffe deler, men da er det utrolig viktig å si ifra om at det kan ta tid! Sinnsykt irriterende å gå å mase på deler som skulle vært ankommet for 2 måneder siden..

Virker som en del firmaer oppgir tidlige leveringsdatoer bare for å oppmuntre kunden, dersom firmaet da går over disse datoene uten å komme med en jævlig god forklaring så vil og bør de til slutt få et dårlig rykte! Og da er det viktig å dele slike opplevelser med forumet for å legge press på leverandøren.

Hadde selv problemer med en bestilling fra USA. Ble lovet at varene skulle komme etter max 2 uker, 5 måneder seinere hadde jeg ikke sett snurten av dem. Masse telefonering og mailing førte ingen vei. Posta til slutt en lang hate-thread på RX-7 Forumet i USA (15.000 medlemmer), 4 dager senere var varene i norge!

 

Dårligste serviceopplevelse så langt: RX-7 Store, USA :mad:

Beste serviceopplevelse så langt: CrazyTuning, Norge :D

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet i 1mnd selv, men i går så lå hente lappen i post kassa :D Ting har tatt tid, men de er bestil fra japan eller.no PowerZone duden sa et land men husker ikke vilket... :) Har ikke noen klager på dem, de er vell nesten de eneste som har giddi å hjelpa meg oxo.

 

Power Zone! <- Kommer til å bestille mer der fra !

 

Eiker Motorshop kan bare dra til helvete... :mad:

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerzone ja.. Va dær æ oxo bestilte stylingen min.

Fikk som dere andre her en rekke tomme løfter on at d skulle være "på onsdag" så ringte man på onsdagen, men da va d "på fredagen" slik gikk d i en og en halv mnd. hadde kontakt med 2 forskjellige ansatte der og den ene sa de får varer på onsdager, mens den andre sa det bare var tull, for varene fikk de på fredager.

 

Og powerzone: For guds skyld SKAFF DERE EN TELEFONSENTRAL!!

E jo konstant opptatt!:(

Jeg har gått fra vettet.............er tilbake om 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte forlenget hjulbolter for å ha på en Ford jeg hadde for 2 år siden, har enda ikke fått dem. Bestillte dem vel i 99 tror jeg. Maste så fælt på dem, traff dem til og med på, var det gatebil i Ekeberghallen? Da husket dem hvem jeg var og de lovet at de skulle sende dem til uka, ha ha ha ha hvilken uke spør jeg....

Nei det var dårlige greier...:mad:

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig ikke noen dårlig opplevelse av power zone

 

Det er værre med firmaet til broren, ADT.

 

Gidder ikke utbrodere det noe mer siden firmaet er konkurs.

 

MEN, det er ikke problemer å skaffe varer på under en uke. Fra England har jeg fått deler på 3 dager da det hastet voldsomt.

 

Fra japan er det oxo mulig å få deler på 4-5 dager

 

Men seff det koster jo litt ekstra.

Eksempel er det jeg handlet fra England så kom frakten på i overkant av 40 £.

 

M

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på det, men har hørt at powerzone før ble drevet av han broren som nå sist drev med ADT. Så for noen år siden var det vist ganske håpløst, men de siste årene har det vært forholdsvist bra.

 

Husk at tuning-markedet i Norge er alt for lite til at firmaene kan tillate seg å lagerføre noe særlig deler (VAG-deler kan være unntaket).. Og da går det jo som det må gå: delene må bestilles fra utlandet, og dersom man ikke ber om flyfrakt går det meget kjapt minst en måned før man får ting. Grunnen er at Norge er så liten kunde hos mange leverandører at man er prioritert sist når det gjelder leveranse fra fabrikken.

 

Dessuten har K&N lenge hatt store problemer med å levert nok filtre fra fabrikk, så det er vel neppe powerzone som har skylden her heller.. Selv måtte jeg faktisk vente 5 måneder på filteret :p

 

Tror vi skal være fornøyde med powerzone ihvertfall jeg.. de er hjelpsomme når man får tak i de, og jeg tror nok de gjør så godt de kan :) Og hva slags andre alternativer har vi?? crazytuning vil nok bli bedre på en del ting, men litt innkjøringsproblemer blir det nok også. import tuning har jeg hørt en del bra om, så mulig at han også kan bli stor etterhvert..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Men i alle dager folkens!!! Makan til syting og klaging!!!

 

Tror dere ikke at disse tuning firmaene her i norge hadde levert delene raskt hvis de hadde hatt mulighet til det??? Vanskelig for å tro at de med overlegg holder delene tilbake!!!

 

Dere må jo ta i betraktning at de ikke bestiller et og et sett med f.eks lyktelister/ baklamper... de venter og tar opp en hel haug med bestillinger. deretter står det på det firmaet de bestiller av, hvor raskt de sender det ifra respektive land, også havner omsider delene hos toll lageret, også kommer papirmølla for tollen, også skal delene leveres til firmaet her i norge også skal delene sendes til dere som har bestilt. Og bare for opplysning så er ikke lille norge 1prioritet når det gjelder levering av deler, tror nok det er andre land i verden som handler for gaaaaanske mye mere. Og alt dette resulterer i en ting, og det er venting... Det er ikke stort annet å gjøre, tror ikke det finnes et eneste firma her i norge som er rakse på levering av ikke- lagerførte deler.

 

Vi får vente og se hva crazytuning gutta får til. Det blir nok som med alle andre som driver tuning firma. Og da er trikset å si ifra ved bestilling at det tar 4-5 uker å få deler...

 

Med vennlig hilsen MrHappy :)

 

doh

 

Det er så fullstendig uinteressant hvor lang importkjede leverandøren din har. Blir du lovet delene neste uke så skal du ha dem neste uke! Hvis en leverandør er så udugelige i sitt yrke at de ikke klarer å gi sine kunder en korrekt leveringsdato og holde det de lover SÅ FORTJENER DE AT FOLK SLENGER DRITT OM DEM!!!

 

Som kunde har man faktisk krav på avslag i prisen i en del slike tilfeller. Kjøpsloven og markedsføringsloven er til bl.a. for å stille krav og gjøre det vanskelig for slike useriøse leverandører.

 

Man skal da f*** ikke sitte å akseptere at løftene blir brutt gang på gang. Får du dårlig service, brutte løfter og annen elendighet fra en leverandør er det din fordømte plikt å fortelle andre om det, slik at de kan ta det med i betraktningen når de selv skal handle noe, og ta sine forholdsregler.

 

Det er så altfor mange suppegjøker i den norske tuning/trim/styling bransjen at det er til å spy av. Vil de unngå negativ omtale er det bare å skjerpe seg og kvitte seg med "den jævla kunden"- holdningen.

 

Det er også viktig å fortelle andre om de frimaene som faktisk er dyktige også. Som holder det de lover og faktisk forstår betydningen av god kundehandling.

 

Forteller man andre om en slik dårlig opplevelse må man også kunne kreve at det er fakta som kommer frem, ikke en haug med synsning, mening og usikkerhet rundt detaljene. Det må være saklig fremstilt. Det som fremkommer i disse postene er helt greit fremstilt etter min mening. ;)

 

(om det skulle være tvil: jeg har selv aldri handlet hos den aktuelle leverandør i denne tråden, dette innlegget er ment helt generelt)

 

 

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

doh

 

Det er så fullstendig uinteressant hvor lang importkjede leverandøren din har. Blir du lovet delene neste uke så skal du ha dem neste uke! Hvis en leverandør er så udugelige i sitt yrke at de ikke klarer å gi sine kunder en korrekt leveringsdato og holde det de lover SÅ FORTJENER DE AT FOLK SLENGER DRITT OM DEM!!!

 

Som kunde har man faktisk krav på avslag i prisen i en del slike tilfeller. Kjøpsloven og markedsføringsloven er til bl.a. for å stille krav og gjøre det vanskelig for slike useriøse leverandører.

 

Man skal da f*** ikke sitte å akseptere at løftene blir brutt gang på gang. Får du dårlig service, brutte løfter og annen elendighet fra en leverandør er det din fordømte plikt å fortelle andre om det, slik at de kan ta det med i betraktningen når de selv skal handle noe, og ta sine forholdsregler.

 

Det er så altfor mange suppegjøker i den norske tuning/trim/styling bransjen at det er til å spy av. Vil de unngå negativ omtale er det bare å skjerpe seg og kvitte seg med "den jævla kunden"- holdningen.

 

Det er også viktig å fortelle andre om de frimaene som faktisk er dyktige også. Som holder det de lover og faktisk forstår betydningen av god kundehandling.

 

Forteller man andre om en slik dårlig opplevelse må man også kunne kreve at det er fakta som kommer frem, ikke en haug med synsning, mening og usikkerhet rundt detaljene. Det må være saklig fremstilt. Det som fremkommer i disse postene er helt greit fremstilt etter min mening. ;)

 

(om det skulle være tvil: jeg har selv aldri handlet hos den aktuelle leverandør i denne tråden, dette innlegget er ment helt generelt)

 

 

100% enig med Loppa her !!! :D

 

Godt sagt. Det er altfor mange fjøsnisser i tuning bransjen....

 

Men, når det er sagt - tre ganger tre hurra for Turbo Service på Høvik ved. Per ..... KONGE SERVICE :D :D :D :D :D Tipper at Turbo Service er dem eneste bilrelaterte sjappa jeg kan anbefale uten å skyte inn i en bisetning ..... "hvis du har tid til å vente".

 

ps. Skulle tro at hvem det nå enn var som skrev " SLUTT Å DISSE ET FIRMA!!!!!" kanskje driver ett tuning firma selv ?? Til deg...hvem du nå enn er, jeg jobber selv i import og distribusjon og dersom vi har forsinkelser så gir vi i det minste beskjed - og det er kunden HAPPY med. Jeg personlig synes det er greit å vente i 3 mnd, bare jeg VET at den kommer, men "til uka" for femte gang blir for teit.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppa ruler altså :D

 

Det er akkurat det jeg mener oxo.

 

"Kommer til uka" firmaer stinker

 

har handlet en del fra cosworth.no er fornøyd med dem.

 

Har oxo handlet en del med KRB Trading, der også er det bra, Kai har som regel det meste på lager.

 

 

M

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår