Rozar Skrevet August 10, 2002 Rapporter Share Skrevet August 10, 2002 Kjetil: Han trengte en e-post adresse for å legge inn en annonse eller noe på bl.a den cosworthen han skulle selge. Derfor fikk han lov av Lars til å legge inn epost-adressen hans.. Tidligere så bare postet han via jobb-pc'n sin.. Han har fått seg PC nå tirsdag som var, og har fått seg egen epost-adresse nå.. Kan vel nesten ikke si at jeg jobber der i noen større grad. Kan vel heller kalle meg for fast inventar.. Jeg hjelper til i den grad jeg har annledning til, bl.a på treff og liknende, og så skrur jeg noe for dem innimellom når den 1.mek. ikke har annledning.. Med vennlig hilsen Roy G. Hansen Audi RS3 '97 Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Jeg har prøvd de fleste styling butikker. Og min erfaring er at Powerzone suger lodne negertisser!! FUCK POWERZONE! Legg ned hele fettbutikken! POWERZONE :aug: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tahustvedt Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Lurer på hva de tenker om de leser denne tråden. :) Tor Arne Siter Min 3S-GE. SUGEMOTOR! Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Originally posted by Schlasken et seriøst firma har gjerne mer fornøyde kunder en misfornøyde.. det trur jeg du sjønner... at et firma har like mange ufornøyde kunder som fornøyde kan da aldri være seriøst drevet. har selv aldri handlet på powerzone og trur nok aldri jeg kommer til og gjøre det etter alt jeg har lest her.. Jeg har ikke sagt noe om at powerzone har like mange missfornøyde som fornøyde kunder. Uansett: de som er missfornøyde er alltid mye flinkere til å skrike høyt om det enn de som er fornøyde, så derfor høres de fler ut. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by Silverboy Gi beskjed så fort du får delene derfra da :) Har fått delene nu... gikk ca en uke:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 GRATTIS!! :D Var det nøyaktig samme deler bestillt fra samme leverandør?? Eller var dette kanskje deler som lå på lager ett eller annet sted i nærheten, som brukte så lang tidsom de gjorde fordi hotell cesar begynnte på mandag, og han gadd derfor ikke å stresse med å hente de? (hvis noen skjønnte no av det... ikke jeg.. trøtt.. Zzz) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 har bestillt 2-3 sett med senkesett hos powerzone, og det stemmer bra den beskrivelsen med at en må vente og vente og vente og vente.....og mase litt innimellom får prøve noen andre neste gang.... når jeg skal kjøpe noe vil jeg ha det med en gang helst (i en perfekt verden), men innser at i bilverdenen er det klin i hopp umulig.... eneste som er flinke med deler er merkeforhandlere :D , har hørt mange ganger at: det skal vi ha her i morgen :) mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Da bestiller jeg senkesettet mitt rett over jul jeg da, så har jeg det kanskje til sommer ferien? :D Noen som veit om noen firmaer (untatt powerzone) som fører H&R senkesett på østlandet? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortens Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by RS-burner'n Da bestiller jeg senkesettet mitt rett over jul jeg da, så har jeg det kanskje til sommer ferien? :D Noen som veit om noen firmaer (untatt powerzone) som fører H&R senkesett på østlandet? du kan jo alltid prøve pole position.... mvh morten Siter '04 Volvo V70 D5 '94 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Primera Da bestiller jeg senkesettet mitt rett over jul jeg da, så har jeg det kanskje til sommer ferien? :D Noen som veit om noen firmaer (untatt powerzone) som fører H&R senkesett på østlandet? Har du fått delene dine da??:( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Dreit i hele powerzone. Har hørt for mye dritt om dem ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Følgende ting har jeg kjøpt igjennom powerzone i år: Frontfanger, bakfanger, og sideskjørt fra en leverandør i usa. karbon bakvinge fra en annen leverandør i usa. ap sportsfahrwerke senkefjærer fra tyskland. H&R spacere fra tyskland. Rieger glassfiber vinge. Åpent luftfilter dippe-dutt ifra usa. alt har kommet som avtalt, bortsett fra luftfilteret som har drøyd nå ca 1-2 uker lengre enn avtalt. har ingen problem med powerzone, og kommer til å fortsette handle der. har enda ikke funnet en eneste butikk/person som skaffer like intressange deler som de gjør her i landet, så er glad de er her. kanskje litt flere faktisk skal prøve å kjøpe noe der, istedenfor å dra opp "jeg har hørt fra en som handla der for 1-2-3år siden at sånn-og-sånn sugde" ? JA, de har VÆRT treige/rotete. 1år tilbake i tid er langt nok for å komme til en periode hvor det kanskje ikke var mest organisert der. Kan huske det var litt lugging i håret når jeg bygde opp en golf mk4 med komplett bodykit +++ MEN det har (tydeligvis!!!) forandret seg. And that's just my 2 f'ing cents. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by vagen Følgende ting har jeg kjøpt igjennom powerzone i år: Frontfanger, bakfanger, og sideskjørt fra en leverandør i usa. karbon bakvinge fra en annen leverandør i usa. ap sportsfahrwerke senkefjærer fra tyskland. H&R spacere fra tyskland. Rieger glassfiber vinge. Åpent luftfilter dippe-dutt ifra usa. alt har kommet som avtalt, bortsett fra luftfilteret som har drøyd nå ca 1-2 uker lengre enn avtalt. har ingen problem med powerzone, og kommer til å fortsette handle der. har enda ikke funnet en eneste butikk/person som skaffer like intressange deler som de gjør her i landet, så er glad de er her. kanskje litt flere faktisk skal prøve å kjøpe noe der, istedenfor å dra opp "jeg har hørt fra en som handla der for 1-2-3år siden at sånn-og-sånn sugde" ? JA, de har VÆRT treige/rotete. 1år tilbake i tid er langt nok for å komme til en periode hvor det kanskje ikke var mest organisert der. Kan huske det var litt lugging i håret når jeg bygde opp en golf mk4 med komplett bodykit +++ MEN det har (tydeligvis!!!) forandret seg. And that's just my 2 f'ing cents. Har bestilt a-stolpe holder for et år siden, ikke hørt noe. Frontfanger, fikk til A3 som ikke passer nesten 2 mnd etter jeg bestilte. Ble lovt 4 uker. Senkesett, 5 uker etter å ha bestilt. Fikk til A3, passer ikke. Selv om han på PZ sa det skulle etter jeg ringte og klagde... Hadde solgt mange sånne til S3 påsto han. :rolleyes: Feil delenummer på begge deler, ringte aldri opp igjen når det var noe. Kommer ikke til å bruke de igjen om det ikke er helt nødvendig. Og ikke fått noe kompensjon for all ventinga og drittet. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Sier bare en ting til dere som skal bestille styling og tuning: eyecandyracing er tingen. 50% payment ved bestilling 50% ved levering, prosenter ved stort kjøp / mot reklame. - seriøse og gode folk å snakke med, alle er tilgjengelig via mob/irc/forum og msn, og de er knall mennesker. bestill derifra, og de skuffer IKKE! over til topic: PWRzone er vell ikke de som har best rykte på seg nei. Det kommer mye utav en samtale om f.eks. motor med bilentusiaster for å se om de driver seriøst. prøv å legg noen snarer nestegang, eller skaff dere en bunnsolid avtale! sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg er fornøyd med powerzone.. bestile fjærer derfra til min jetta. fikk dem som avtalt. og så nå ca 1 år etter så skal jeg godkjenne bilen på biltilsynet. og har sef mista tüv papira. da ringte jeg og sa det.. 2-3 dager seinere så lå de papira i posten. så ha ennå ikkenoe negativt å si om dem Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg