Gå til innhold

Power Zone

Ranger emnet

Mr.X

Anbefalte innlegg

Dere har misforstått hele poenget mitt!! Det jeg prøvde å si var at tuning/ styling firmaene her i norge er mye utsatt for stygge rykter og små ting som blir til store ting. Ja jeg er enig i at det er maaaaange som venter leeeeenge på delene, og det er synd, skaper dårlig rykte for firmaet, men hva med resten som er fornøyde?? dem hører man ikke så mye av.... det er litt synd, jeg har selv ventet i over 3mnd på stempler ifra krb trading. Poenget er som dere sier, at firmaet må si ifra at det er laaang leverings tid på varene, kommer de før så er det bare positivt.

Dette er jo et kjent problem for nesten alle tuning styling firmaene her i norge, at de blir nedprioritert, men hvis man vil kan man jo betale en god slant ekstra med penger og få delene sendt med DHL eller noe lignenede... men det koster.

HVIS DU IKKE ER FORNØYD MED ET TUNING/ STYLING FIRMA... JA DA BURDE DU IKKE HANDLE HOS DEM!!!!

Problemet er løst!! :)

PS!! Jeg driver IKKE med tuning/ styling.... det kan dere få bekreftet av marius....

PS2!! AWEX.... bra innlegg :)

MVH

MrHappy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vitsen med dette inlegge er jo bare for og finne litt ut om avdre har oplevd det samme som æ har;)

synes bare det e litt jævlig at når man bestiller delan sier dem at dem har dem på mandag da lurer æ på kordan mandag e det dem sikter til om det er 2 måneda etter???:rolleyes:

å når man etter lyser delan sier dem at dem har akurat fått dem inn og etter det æ vet så går det ikke 14 daga og sende deler fra sarpsborg til oslo.

snakka akurat med en kompis han hadde bestilt lykter fra dem i fjor sommer å har enda ikke fått dem så han haddee bestilt dem fra usa og det tok 9 daga..

så æ synes dem virker veldig useriøs når dem lyger til kunndan og låver noe dem ikke kan holde

Derfor skal ikke æ handle mere fre dem.:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

HVIS DU IKKE ER FORNØYD MED ET TUNING/ STYLING FIRMA... JA DA BURDE DU IKKE HANDLE HOS DEM!!!!

Problemet er løst!! :)

MVH

MrHappy :)

Hvis jeg skulle ha kommet ut for en sånn ekkel episode som flere her har nevnt, så skulle jeg uten noen som helst samvittighet skrevet de samme innleggene! Det verste en leverandør kan gjøre er å lyge! De fortjener en lærepenge (ferre kunder) når de tillater seg å prøve å utgi seg for noe de ikke er\klarer!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg kjenner meg altfor godt igjen i den beskrivelsen av Powerzone.

H&R-fjørene skulle komme i løpet av 3 uker. Å jo da... Jeg ringte sikkert 6-8ganger og alltid hadde de kommet eller kom på Fredag. De skulle garantert ble sendt før de gikk hjem, eller så.

I den nest siste telefonsamtalen, påstod han at det var leveringsforsinkelser fra leverandør. Hadde jo vært skikkelig ille om en kunne blitt informert og holdt oppdatert underveis.

Fikk fjørene etter 7 uker, uten tuv-papirer selvfølgelig...

Ost

post-33-1380485020786_thumb.jpg

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da pussig at et lite "fille" firma oppe i nord England klarer å levere samme delene i løpet av dager som det tar Powerzone uker og måneder å levere. Og de må jo kjøpe fra de samme leverandørene.

Har vel litt med kundebehandling og gjøre samt at de sansynligvis prøver å spare fraktkostnader ved å bestille så mye som mulig på en gang fra sine leverandører.

Kjøpte forresten en Cos 4x4 av Powerzone/Ove for noen årsiden og det gikk veldig fint. Ingen ting å si på servicen den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har nu enda ikke fått delan:mad:

ringte og hørte med dem da hadde dem fått noe men venta på turbotryks måleren så æ spurte om dem ikke kunne sende det dem hadde fått og det skulle dem. det e 14daga sia og har ikke fått en dritt.:mad:

Da kan man kalle det useriøst firma.

POWER ZONE:ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aWeX: jeg kjenner til den feelingen' med snylte-firmaer ja... Hadde bestilt no deler til en bil, og de på samme måte som med deg kom ikke, og dum som jeg va så var'e forskuddsbetaling... men ikke engang trussler med å sende beløpet til inkasso virket engang, så dro vi (jeg og han som ville ha delen) bort til faenskapet med ett balltre og begynte å dunke borti bilen hans.. Enkel regel; han prøvde å forhandle seg til en lavere sum å tilbakebetale, og for hver hundrelapp han prøvde seg på så slo vi en gnag på bilen hans med balltreet, han pruta ned 200 kr for å si det slik, da tørtn ikke mer... hehe (skadene på bilen blei ganske omfattende, panser & frontrute) og det som er enda merkeligere er at han ikke tørte å annmelde forholdet... (dette er snart 5 år siden) hehe... Mitt motto er hvis jeg skal starte firma av noe slag er "Kunden kommer først, og han har stort sett rett!" er jo tross alt kunder som gjør at hjulene går rundt til firmaene... ;)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Dette firma minner meg om Biltilsynet :rolleyes:

Haha! Du traff spiker`n der ja! Likheten er mildt sagt slående! :(

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tenkte æ skulle informere om at power zone har enda ikke klart og levere delene som æ bestilte i begynelsen av mai..

Vil bare si at hold dokker unna slike useriøse firmaer, har foresten avbestilt delene i dag og bestilt en annen plass..

POWER ZONE:ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider