Gå til innhold

Min 90 mod. Volvo 240 2.3GL

Ranger emnet


haoarox

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk! Jeg prøver kjøre litt "pimp" stil ;P

Har du bilde av din? :)

 

Har bare de bildene vi tok når jeg skulle handle! Hehe.. Må få knipsa noen nye snart! Er jo ikke akkurat noe problem! =P

Noen må jo også ha 240 med krom! Hvis ikke ville det jo blitt kjedelig! ;) Du får si ifra hvis du skulle mangle noen av listene. Inkludert takrenne-listene! Har alt sammen liggende her og slenge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder jeg tok akkurat, dårlige fordi jeg brukte telefonen min. Men slik ser den ut i dag hvertfall. Laksetrapp, krom grill og slike vindskjermer på rutene framme hadde gjort seg :D Er det ingen som har til meg?

 

DSC00918.pngDSC00920.png

DSC00921.png

 

laksetrapp på fiiiine bilen... fy skam...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke laksetrapp det der da. Det kaller jeg rullegardin i bakruta. Laksetrapp er slik:

 

P4130003.JPG

 

Dere skjønner hvor navnet kommer fra? Laksen kan hoppe fra plastfinne til plastfinne og komme seg fra bakluka opp på taket ;) Trokke laksen kommer seg om om man har gardin på innsiden av glasset... :p

 

Og ang. laksetrapp; det burde vært forbudt på alle biler.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare de bildene vi tok når jeg skulle handle! Hehe.. Må få knipsa noen nye snart! Er jo ikke akkurat noe problem! =P

Noen må jo også ha 240 med krom! Hvis ikke ville det jo blitt kjedelig! ;) Du får si ifra hvis du skulle mangle noen av listene. Inkludert takrenne-listene! Har alt sammen liggende her og slenge! ;)

 

Thanx :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår