Gå til innhold

Min 90 mod. Volvo 240 2.3GL

Ranger emnet

haoarox

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGHHHH!!!!!!!!!!! Forbanna minnekort og telefon "#¤#%¤£€$ʎ$#¤%£$ʎ$%¤

Vært å justert forstillinga på bilen etter senkinga. Fikk hjelp av en kompis her i Tromsø som jobber på et verksted. Knipsa endel bilder, var jo litt tøft fordi alt gikk over data som målte forstillinga med laser å greier. Finnes sikkert de av dere som gjøre dette daglig ja, men ikke jeg altså. Uansett.. Minnekortet mitt daua nå som jeg skulle legge over bildene!! Rett å slett DØD. Ingen kortleser eller mobilen selv klarer lese noe fra det :( :( :( :( :(

Alle bildene.. All musikken..

JEG BLIR SÅ FORBANNA!!!!!!!

angry.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Ikke noe annet en at vinteren her rett rundt hjørnet.. Lagt over vintergummien til de draco felga jeg kjøpte i sommer og satt dem på.

Gleder meg til snøen og isen, hehehe :D

Prøv å kjøre opp kongsbakken når det e is i bakken der, rompa fær ut med en gang, treng ikke å mate på engang! Jævli arti :D

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Hey Hey!

Beklager men har vært borte en god stund :o

Skal selge bilen, har ikke tid til de planer jeg la frem for denne doningen.. Litt trist, for jeg liker 240 ganske godt. TLAN var et evig stress ja, ble sjukemeldt noen dager i etterkant faktisk. Du kommer neste år også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider