Gå til innhold

Min 90 mod. Volvo 240 2.3GL

Ranger emnet

haoarox

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte basskasse i går fra "Powerbyvolvo", spesielt lagd for å passe en 240. Den riktignok stor med virkelig ordentlig lagd. Nå ska jeg ordne mere i bagasjerommet mtp kabler og slikt, så det blir riktig pent. Skru forsterkeren fast i siden på kassa bak der f.eks. Han som har lagd den befinner seg et sted her på forumet men jeg vet ikke hvem det er enda i skrivende stund :p

12" Sub

basskasse1.jpg

Som dere ser tilpasset 240

basskasse2.jpg

Store bassrøret akkurat der den skal være

basskasse3.jpg

Så forrsten er amazon i dag.. Måtte stoppe å prate med eiern :D

amazon.jpg

Godt å se en slik ordentlig bil iblant

Bestilt senkesett og gassdempere også nå, wohoo!! \o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel kommentere kassa da. Ser jo grei ut den, men jeg ville heller ha bygde egen eller fått taki ei kasse som passer under hatthylla, får mye bedre plass til andre ting da. Men det er min mening.

Forresten det var noen kjent med den Amazonen, er det ikke noe på forumet her som har eid den?

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel kommentere kassa da. Ser jo grei ut den, men jeg ville heller ha bygde egen eller fått taki ei kasse som passer under hatthylla, får mye bedre plass til andre ting da. Men det er min mening.

Denne kassa går jo også inn under hattehylla, men du mener vel _bare_ under hattehylla og ikke i hovedrommet? Sant det blir bedre plass hvis man har en slik løsning men jeg trenger ikke akkurat den plassen ;P Masse plass på sidene og i baksetet hvis jeg skal på lang tur med bagasje.

Forresten det var noen kjent med den Amazonen, er det ikke noe på forumet her som har eid den?

Det vet jeg ikke, har posta på amazon området også. Får bare vente å se om noen skriver om den ;D

Her er tråden om den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kassa var vel heller en dårlig løsning på annlegget ditt synes nå j, ville heller ha gått for kassa under hatthylla, og evt med elementet inn mot/gjennom midtarmlenet...

Den står jo rett mot armlenet som du kan se på det ene bilde da. Eneste at den ikke er _bare_ under hattehylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lag deg bannpasskasse:) så lager du bare til noe så du får bassen inn i cupeen i bilen,

eg hadde slik kasse tidligare i min 240, kan no sjå om eg finner måla:)

synst ikkje det er noe fint å høre dunk dunk og når dei kjøre forbi hører en kor det skrangla hehe men er no du som bestemmer ka du går for:)

men fin bil du har:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider