Gå til innhold

Min 90 mod. Volvo 240 2.3GL

Ranger emnet

haoarox

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Polerte bilen med maskin! Resultatet ble helt rått!

Først bruke jeg "Autoglym Paint Renovator", deretter kjørte jeg på med "Autoglym Super Resing Polish". Til slutt, "Turtle Wax Bumper Shine" på de svarte listene.

Før: (En liten firkant er polert her hvis du klarer se det)

fr.jpg

Etter:

etter.jpg

Bumpershine

bumpershine.jpg

Hehe

fu1.jpg

Greit dette

bil1.jpg

Fin fint..

bil2.jpg

Strålende!

gjenskinn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og sier at 12" passer fintfint under hattehylla:

P1010719.JPG

12" Cerwin Vega, og kassa ligger plant med det øvre gulvet..

Ellers haoroexxaxaxeo, bilen din ser fet ut den, liker faktisk chromen du har.. Så du får få deg chrome-grill!

Må fader meg gå over bilen min med lik polering at snart.. Før Ål-treffet.

Få se senkinga nå!

edit: må bare legge til det ser ut som om jeg har bygd over kanten og ut, men det er bare en illusjon egentlig.. Selv om jeg ikke hadde bygd kassa såpass mye ut, så hadde den gått inn for det. Det gikk ihvertfall akkurat med mitt element.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers haoroexxaxaxeo, bilen din ser fet ut den, liker faktisk chromen du har.. Så du får få deg chrome-grill!

Må fader meg gå over bilen min med lik polering at snart.. Før Ål-treffet.

Få se senkinga nå!

Gjennomført det der da! Ser veldig bra ut, jeg har også lyst på slik etterhvert :) Senking skal på, krom-grill er snart i box :D Får også krom dørhåndtak av Vomaz i posten snart..

Ellers, hvordan vil lakkerte snow caps bli tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si noe til denne kassediskusjonen.Tvile sterk på at dere får en moderne tolver opp på hylla,de fleste 12ere i dag er 30,5 cm i gjennomsnitt og da blir det alt for knapt med plass.

Ser jo at dere har fått det til med de gamle subbene som dere har henta fra gutterommet som er gamle små subber.

Går du på butikken i dag og kjøper ordentlige subber som lager lyd får man den nok ikke oppå hylla fordi da er størrelsen på høytalern noe annet en for 10 år siden.

Ellers så vil jeg si at den bilen din der bra.:hello:

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi se bilder senest torsdag av senket bil da!

Da er det Torsdag og har ikke senket enda :( Jeg trenger hjelp, er vel ingen i Tromsø området som kan justere spissinga for meg? Effekt annlegg skal på nå også, men ordner jeg fort selv.

Denne grillen er ikkje lenger i bruk. Gi bud, viss du fortsatt er på jakt etter krom grill.

Dette er drømmefargen altså! Tenkt lenge på en slik farge med hvite felger ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider