_Sjakalen Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 reservehjulsbrønner er jo ikke pent... De GENIENE som fant ut at 86 og nyere trengte skjørt bak (HYLLER DE) fantastiske mennesker! Ser ut som 2 utvekster som hører ingensteds henn.. Nei, 242 GT er tøff! La noen her ta hånd om den.. Dog hadde den vært litt artig i samlinga mi:P Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 reservehjulsbrønner er jo ikke pent... De GENIENE som fant ut at 86 og nyere trengte skjørt bak (HYLLER DE) fantastiske mennesker! Ser ut som 2 utvekster som hører ingensteds henn.. Nei, 242 GT er tøff! La noen her ta hånd om den.. Dog hadde den vært litt artig i samlinga mi:P enig. GT er så utrolig bra stykke 240! Detaljer som røde sømmer og linjer i interiør, ingen hjulbrønner, ekstralys i grill, stripene som følger bilen helt bak osv.. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vel, det skal sies at noen har tatt en nærmere titt på den bilen irl, og den kan nok ikke reddes med mindre man heter MacGyver og har sveiseegenskaper og økonomi langt oppe i skyene! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vel, det skal sies at noen har tatt en nærmere titt på den bilen irl, og den kan nok ikke reddes med mindre man heter MacGyver og har sveiseegenskaper og økonomi langt oppe i skyene! så voldsomt med rust ja. Kjedelig at slike eksemplarer blir rustet bort. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ja, det er sant... Bare å lete fram noen som ikke har kommet så langt i prosessen og ta vare på den! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg var å kikka på den i dag! Bilen er alldeles grusomt råtten og "beyond repair". Det hele endte med att jeg FIKK interiøret GRATIS! Bilen sendes på huggeren i morra. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg var å kikka på den i dag! Bilen er alldeles grusomt råtten og "beyond repair". Det hele endte med att jeg FIKK interiøret GRATIS! Bilen sendes på huggeren i morra. du, din jævel!! (ikke ment seriøst) jeg vil ha dørsider og paneler bak. husk å ta ut tankarmatur og hovedpumpe.. de kan du nok tjene en del hundre på. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 du, din jævel!! (ikke ment seriøst) jeg vil ha dørsider og paneler bak. husk å ta ut tankarmatur og hovedpumpe.. de kan du nok tjene en del hundre på. Mye byr du!? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 fikk ikke sett på den idag jeg. tenkte på det... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Mye byr du!? ikke all verden, ble tilbydt komplett interiør (med moms) for 2000kr.. da var det også med dash (som jeg ikke kan bruke), samt fine seter fremme.. dog. ikke baksete. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 reservehjulsbrønner er jo ikke pent... De GENIENE som fant ut at 86 og nyere trengte skjørt bak (HYLLER DE) fantastiske mennesker! Ser ut som 2 utvekster som hører ingensteds henn.. Nei, 242 GT er tøff! La noen her ta hånd om den.. Dog hadde den vært litt artig i samlinga mi:P plastikken som kom i 86 er bare en (utrolig lite) forbedret utgave av hva en harry herre på 60 år gjør når han ser rusta titter frem på døra.Nemlig det å spraye sort tectyl oppover siden på bilen:partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Gjør vondt i sjela å få vite en slik bil bli høgd, død over de som har latt den forfalleDevil Skulle den først bli hugd, ikke la det sitte en skrue igjen i karosseriet! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ikke all verden, ble tilbydt komplett interiør (med moms) for 2000kr..da var det også med dash (som jeg ikke kan bruke), samt fine seter fremme.. dog. ikke baksete. her får du med dørsider, framme og bak, håndtak, lister, evt. den "midten av rattet" og røde lister til dashbordet. og fram og bakseter. 1500? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 her får du med dørsider, framme og bak, håndtak, lister, evt. den "midten av rattet" og røde lister til dashbordet. og fram og bakseter. 1500? jeg kan ikke bruke dashboard!! rattet kan jeg ikke bruke jeg skal tenke på interiør, etter børge har sett på det. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hehe, den dere så jo bedre ut en min jo! Men den SKAL restaureres uansett faen! Blir kanskje sendt til bilfag på stord vgs til hausten for sveisearbeid. Er det sprikker i dashbordet!!??? Må ha et uten! Var dørene brukende? Det er jo tonede ruter på de bilene, ingen som kan benytte kjangsen der?? FAEN, hadde jeg hatt penger så skulle jeg tatt den på flekken. Men det hadde bare blitt en bil av de to GT'ene da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg