ExvaliBuR Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Drevet å tukla litt med bilen i dag, og finni ut at bensinlokklåsepinna ikke spretter ut. Jeg har demontert hele greia (ja det er tannhjul som styrer dingsen, nei jeg aner ikke hvordan man setter den sammen igjen) og finni ut at det er selve el. motoren som har bæssja. Ergo, jeg trenger ny, og siden jeg er en lat jævel og ikke orker å lodde en liten el. motor, så lurer jeg på om noen av dere veit hvor jeg kan få kjøpt denne dingsen utenom på Chriko hvor de elsker å loppe penger av Opelfolk. Har prøvd meg på mekonomen, men siden dems er ihvertfall ute å kjører enkelte ganger. Noen som har noen tips, eller en slik dings liggende som kan få kjøpt billig (ikke el motoren, hele låsemekanismen)? =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 din lokale høgger;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hater egentlig å kjøpe brukt... hehe, men høggeren har ikke =( Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ja du har prøvd.? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nei, men de har ingen Omegaer inne sist jeg sjekka etter deler. Men etterhva jeg har forstått så er denne låsen noe av det første som ryker? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 noe av det første,hvis det ikke blir behandlet pent. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Så, den må oljes? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg har. fra senator b(samme som omega a). Står ikke hva slags bil du skal ha til så.... mob: 97541488 Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det er til en Omega B, hvor mye skal du ha for den evt.? Og du vet den fungerer? :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Omega A og B er ikke like, da har ikke jeg.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ahh... ok, takk for tilbudet ihvertfall! :thumb Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det er en høgger i Bergen som har spesialisert seg på Omega. Hvis du søker på nettet etter "opelhøgg" tror jeg du finner den. Hvis noen har, så tror jeg det er dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det er en høgger i Bergen som har spesialisert seg på Omega. Hvis du søker på nettet etter "opelhøgg" tror jeg du finner den. Hvis noen har, så tror jeg det er dem. hehe :) har nok spesialisert seg på Opel. Blomdals Opelhøgg heter det.han er eier av Lotus Omega osv:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 jeg driter i hva han eier så lenge han har det jeg trenger :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg