Gå til innhold

16x9" brock b1 til salgs

Ranger emnet

VW-HS

Anbefalte innlegg

Koster jo 9900 med dekk for ikke polerte hos big wheels.. Så hvor billig 55 er vet jeg ikke..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koster jo 9900 med dekk for ikke polerte hos big wheels.. Så hvor billig 55 er vet jeg ikke..

halv pris? synest det hørest rimelig ut jeg da, når felgene er strøkne, men om ingen er interessert i annet enn å snakke om hvor utrolig dyrt dette er, kan dere heller snakke dritt i en annen tråd, kansje se litt på andre felger i samme prisklasse? der det står "felgene er noe kantkjørt, men visest ikke på avstand" og "dekkene er slitte, men kan brukest en stund til"osv..

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for enda mer OT, men synes virkelig at personer som bare skal kommentere pris o.l uten intensjoner om å i det hele tatt kjøpe kan heller la være å poste. Og når selger har satt 1 pris så er det vel bare å ikke kjøpe dem da vel om det er så utrolig dyrt.

Corsa B 2l 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for enda mer OT, men synes virkelig at personer som bare skal kommentere pris o.l uten intensjoner om å i det hele tatt kjøpe kan heller la være å poste. Og når selger har satt 1 pris så er det vel bare å ikke kjøpe dem da vel om det er så utrolig dyrt.

der rører mitt hjerte å se noen som er enig med meg:p

som dere ser her http://tunershop.de/felgen/16zoll.htm er brock b2 en billigere felg enn brock b1...

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er tilstanden på dekkene? slitte som i "ikke kjørbar" eller som i "kan brukes 1 sesong til"? mønsterdybde?

to av dekkene er splitter nye, de bak er det verre med, er skeivslitte, låvelig mønster ytterst (3/4) av dekket barre innerste fjerdedelen som er slitt, men ikke anbefalt å kjøre med, men når de står på bilen, er de umulig å se at de er slitt (med tanke på eventuelle tekniske kontroller) men til syvend eå sist må de nok skiftes, men går and å kjøre med ja

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider