tazie Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hva er egentlig spacere? hadde noen gamle felger liggende som jeg ville prøve på bilen min.. men de passet desverre ikke. manglet noen millimeter! Så sier en kamerat at jeg kan skaffe såkalte spacere, så vil det nok passe!? jeg har vel boltsirkel på 4x100 husker ikke i farta hva de felgane jeg har liggende er.. 4x112 kanskje (???) hehe.. takk for svar Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 spacere bygger bare felgen lenger ut fra akslingen, men har hørt at noen kjøper adapter , men de bygger vel felgen 20-30mm lenger ut og da skal det litt til å få plass til de inni hjulbuen Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Spacere er vel enkelt forklart noen "skiver" man legger mellom felgen og akslingen, enten for å få hjulet lenger ut fra bilen, eller endre på boltsirkelen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Okai.. takk! :) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg