Gå til innhold

Seriøse lakk firmaer i Polen.

Ranger emnet

aftab187

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dem hadde stoppa for å spise neddi her :P

Nå er bilen her og bildene ser dere her:

genscrap.aspx?id=4735

genscrap.aspx?id=4736

genscrap.aspx?id=4737

genscrap.aspx?id=4738

genscrap.aspx?id=4739

genscrap.aspx?id=4740

genscrap.aspx?id=4741

genscrap.aspx?id=4742

genscrap.aspx?id=4743

Jeg er MEGET fornøyd so far... dem har tilogmed ordnet på endel småtterier som jeg ikke ba dem om! nytt sidespeil, ny gearmansjett, fiksa låsinga på tanklokket og tilpassa frontfangerern...

Imorgen skal den vaskes og felgene skal settes på... YEHAAA! Tipper jeg får litt bedre bilder og da det er litt mere lys :P

Tlf nr dere som dere skal ringe for å få tak i min norske kontakt person kommer om få strakser.. er på jobb så skal bytte pc her :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk gjort endel mere enn bare lakkering men vil tro lakk bare pluss frakt er ca 9000kr.

pga at gutta som frakta bilen for meg skulle hjem på ferie og jeg måtte vente til dem skulle hit igjen for å få hjem bilen så tok dette litt tid... tror jeg leverte bilen rundt 20ende april... bilen var ferdig på torsdag.

Absolutt beste tror jeg uansett er å dra ned med bilen selv og ta en liten ferie samtidig.. er jo ikke dyrt å leve der akkurat :) Da kan du også overvåke arbeidet dems samtidig ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder lyver. Enhver bil kan se strøken ut på foto.

For en tåpelig kommentar.. Det er riktig det du sier, men alle i denne tråden har jo en viss interesse av å finne ut hvordan resultatet ble. Han kan jo f.eks ta bilder av rennemerker og dårlig arbeid generelt i dagslys. Han er jo ikke ute etter å selge noe, så noen reklamebilder blir det sikkert ikke :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tåpelig kommentar.. Det er riktig det du sier, men alle i denne tråden har jo en viss interesse av å finne ut hvordan resultatet ble. Han kan jo f.eks ta bilder av rennemerker og dårlig arbeid generelt i dagslys. Han er jo ikke ute etter å selge noe, så noen reklamebilder blir det sikkert ikke :)

Bilder lyver som sagt. Jeg ville påpeke at det det er lite vits å mase etter bilder. Det herr. Zaphire har å si er langt viktigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke dumt ut, ikke de bildene du tok i lyset heller. Vi må nok bare stole på deg at resultatet ble bra, er vanskelig å få til bilder som er avslørende i dårlig lys..

Hvordan bilen egentlig er, ser du vel først når du får vasket og polert bilen om et par uker..

PS.. : du MÅ senke bilen.. ser bra ut ! men litt stylter kanskje...

Kommer litt an på hva slags veier du kjører på om senking er hensiktsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider