KriegHeim Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvem er det som forhandler hifonics i norge? Om det er noen i hele tatt? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Tror ikke det er noen, finner du noen så si fra! Jeg kjøpte Hifonics ampen min fra USA og er storfornøyd! Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jonassen & co er importør . Du får plinge han . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jonassen & co er importør .Du får plinge han . Mvh Sendte en mail.. Men så litt på veiledene priser. F.eks : Brutus BX2000D monoblokk 8.595,00 Denne koster 3400 ferdig importert fra statene.. Men la oss nå ikke ta opp usa vs norge igjen :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Sendte en mail.. Men så litt på veiledene priser. F.eks : Brutus BX2000D monoblokk 8.595,00 Denne koster 3400 ferdig importert fra statene.. Men la oss nå ikke ta opp usa vs norge igjen :D Wow...det var litt ja. lurer på hvor mye Brutus Bxi1606D monoen kommer på her i Norge, betalte 3000 for den og 1,5 farad kondis fra statene ferdig betalt... Forøvrig en kjempe forsterker! :thumb Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg