torslett Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Siden dama er pyse og ikke tør å legge ut en tråd om bilen så får jeg gjøre det :p Ho har til og med blitt medlem på forumet. Ho blir snart 18 å det er på tide med bil. Så det endte med nabo'ens Peugeot Hele 1500 måtte ho ut med. Den har stått siden litt før vinteren kom, og den starta på første forsøk (med startkabler, batteriet var dødt) Og det var ikke noe merkbart med tikke lyder eller noe :D Men det så ut som forgasseren svetta en del.. vet ikke hva jeg skal gjøre med dette ? Bilen ruller snart 200.000, men den er i mine øyner i god stand:) Clutchen og bremsene må nok luftes for de kan trykkes helt i bånn før noe skjer å clutchen tar på siste cm. Videre planer får dere vell spørre henne om, om ho tørr og vise seg på forumet da :p hehe Trur ho har planer om å vakse, polere å shine den litt inni. Den har stått en god stund så det var en del fokt osv inni. Noen synspunkt og tips ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eneste pysa jeg kjenner er jo deg da så:p Søt bil<3 Siter Peugot 205 XS - 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Gratulerer med bil! Har selv en 205 CT. Har du noen spesielle planer for bilen? Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Takk:) Det første blir vel å få skilt på den og så skifte setetrekkene siden de var ganske slitte. Ellers ingen store planer, eller typen hadde visst mange planer for den, men om det blir noe av er jo noe helt annet:well Siter Peugot 205 XS - 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hehe. Har ikke så mange planer jeg heller.. Viktigste er vell å få den på veien. Men der sto bare en kassetspiller der, så den må nok oppgraderes litt ;) Så får vi se videre :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 POP ANLEGG!!! hehe ;) Polert kant på felgen da? :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ja det er bare å begynne å gnikke for den som vil:p Siter Peugot 205 XS - 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ta en titt innom peugeotklubb.no Her har vi mange gode råd! ;-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theflux Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Må gjerne melde deg inn i klubben også :) Siter '97 Peugeot 406 [X] '92 Peugeot 605 Peugeotklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Da har bilen endeli fått skilt å komt på veien:)Den funker helt ok bortsett fra at den fjusker når den er kald, har ikke peiling på hva det kan være? Har litt planer for den men først må jeg spare litt penger så jeg faktisk får gjennomført dem:p Siter Peugot 205 XS - 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pugeote Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hey! tøff 205=) vis du vil du selge den må du si ifra?;) er på utkikk etter en 205 for å bygge mi16 motor i den:D fusker den når den er kald? kan være masse rart det, men er ikke uvanlig på sån gamle forgasserbila=( kan jo bare bytte til mi16 du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 du kan jo kaste på dobbel forgasseren som finnes på 205CT og 205GT bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Takk:) Tror ikke jeg kommer til å selle gulle mitt med det første:p Ja jeg hørte det at det var vanlig:/ Har egenltig ikke så veldig peiling, men er veldig villi til å lære:)Får se med tiden om pengene streker til, den funker helt ok nå som det har blitt varmere ute:) Siter Peugot 205 XS - 88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Forgasser - PEUGEOT - 205 - 1,3 GT - Årsmod. 85 - Kvalitet: B- DeleNr: 77228- Pris: 1200 - Karosseri: 3D COMBI- ChassisNr: VF3741C57G5904158- Farge: RØD- Motor: 4 CYL FORG- MotorStorrelse: 1,3- GearKasse: 5 TR MAN- Fabrikat: WEBER- Opplysninger: SETT 2 STK Hedmark Bilsenter - Telefon: 62 35 93 40 - Faks: 62 35 93 50 litt dyrt kanskje...men går alltids an å prute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 planer om anlegg? kattepuspanser? shavet dører med el åpner? har masser av saker liggendes til 205! om du titter innom på linken: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1340338 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg