Gå til innhold

skiltholder+skilt faller snart av pga. bassen!

Ranger emnet

Dj_LoVeHeArT

Anbefalte innlegg

Om du bruker Locktite så kjøp den rette typen så er de meget enkle å få av.

Jeg tror nemlig min kjære jordkjelv-venn ikke har den store erfaringen med Locktite i forskjellige versjoner.

Mvh

Pål (som bruker Loctite på MYE!)

Vår ydmyke "venn" Morell bruker nok mye locktite når han sitter i bomringen i oslo.....

Jeg har nok brukt mine liter med locktite, det er bare det at de fleste tar alt det står locktite på som "gjengesikring" og da kan man få problemer om man bruker feil type. Men det er klart, gå å kjøp en flaske til vell over 100kr når du kan gjøre samme nytten med låsemuttere til 5kr...

Bare et tips fra en med ganske mange år på baken som motormekaniker og spesialfelt store diesel marinemotorer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du bruker Locktite så kjøp den rette typen så er de meget enkle å få av.

Jeg tror nemlig min kjære jordkjelv-venn ikke har den store erfaringen med Locktite i forskjellige versjoner.

Mvh

Pål (som bruker Loctite på MYE!)

Dette henger ikke på greip.

Hele vitsen med locktite er jo at skruene skal sitte!?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å lese at gutta fra "gjengen" kan dette bede enn meg.blah

Pål: Sitter jeg i bomringen i Oslo?

Hvor har du det ifra? :eek:

Tilbake til trådstarter:

Det finnes mange måter å dempe samt feste et skilt på.

Prøv deg fram og finn den løsningen som passer DEG best og la ekspertene få "svar på tiltale".

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til trådstarter:

Prøv deg fram og finn den løsningen som passer DEG best og la ekspertene få "svar på tiltale".

Mvh

Pål

Din snøsokk, det var vel du som kom med ekspertuttalelser her... Og jeg tror ikke du som er formann i bollelaget skal åpne kjeften om "gjengen" her:)

Ja, er ikke du securitasvakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg sikter litt høyt nå, men jeg føler meg så truffet av den komentaren at jeg må få ytre noen tanker jeg også.

Jepp, vi er nok en "gjeng" vi også, akkurat som dine bolletyggende venner.

Men for å være litt hoven så tror jeg faktisk vi sitter på en del mer erfaring og kunnskap enn deg.

Og ikke begynn å sleng med leppa nå, for det var faktisk du som begynte med din enorme kunskap om Locktitens egenskaper.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til trådstarter:

Mvh

Pål

Er jo ikke nødvenig å bruke tid på ting som ikke kommer til å funke da!

Tror ikke ekspertene trenger å diskutere dette så det hadde vært greit om du holdt deg unna. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du deg dummere enn du egentlig er.... Locktite kan brukes til så mangt, men det finnes dusinvis av forskjellige varianter og noen av dem låser permanent så du må bruke meget sterk varme for å få løsnet det. Og ved å oppfordre folk til å bruke dette så reisikerer man at folk tar den første og beste flasken man finner i garasjen og guffer på med det.

Du kan jo gi meg ett godt argument for å bruke locktite fremfor låsemutter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loctite brukes da ikke bare til å låse skruer.... Loctite blir brukt som lim, og med det så menes at den brukes til alt mellom himmel å jord...;)

Jammen da kan man vel bare bruke Åffa, det er mye billigere!

Jeg trodde vi var forbi det stadiet der vi brukte produsentnavn i stedet for produktnavn.

Mvh

Dag Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da kan man vel bare bruke Åffa, det er mye billigere!

Jeg trodde vi var forbi det stadiet der vi brukte produsentnavn i stedet for produktnavn.

Mvh

Dag Johansen

Eg bare kommenterte en som sa at Loctite bare var til låsing av skruer eg...;)

Og eg skjønner poenget med at det er bortkastet å kjøpe en flske til 200,- når en får to låse muttre til 5,-...

Men når en kommer med et forslag her inne så må en hver jævel rakke ned på det forslaget istede for å komme med sitt eget..

I 90% av innleggene i en tråd er det noe negativt om et forslag som noen har kommet med, og det skjønner eg ikke vitsen med...

Kom heller med forslag så får trådstarter heller prøve det han syns virker best...

Dette er da min mening.. Er ikke ute etter å starte noe diskusjon!!..:D:D

Var litt O.T Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider