Gå til innhold

skiltholder+skilt faller snart av pga. bassen!

Ranger emnet

Dj_LoVeHeArT

Anbefalte innlegg

Silikon er nok ikke dumt. Hos meg hjalp det endel med Brown Bread, men det er fordi de bygger ut, og ikke fordi det demper vibrasjoner (Det gjør jo det og, men får da være grenser).

Ellers... biter av sitteunderlag fra biltema vil vel fungere og :)

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Demp innsiden av luka med dempematter, legg butylteip mellom skiltplate og bakgasjelokket og skiltet og skiltplata og skru fast med låsemuttere. Ikke bruke locktight el.l, det kan være et helvete å få av. Skiltet sitter garantert med låsemuttere. For all del, ikke bruk silikon til å feste skiltet, det blir bare klin og da kan du glemme å få det av igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem selv engang og da kjøpte jeg en 2 mm gummipakning fra biltema... En slik universal som du skjærer ut selv... Er bare å ligge denne mellom skilt og skiltholder, og deretter skiltholder og karosseri... Tåpelig formulert, men du skjønner poenget...

En annen ting jeg ville gjort var å ta av skiltet og spille litt høyt for å høre om det er skiltet eller om det er i selve bagasjelokket det rister... Kan spare deg for mye irritasjon...

Lykke til!

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som leser tåden fordi de har samme problemet: GLEM byggeskum, det trekker til seg vann og det går i oppløsning ved direkte sollys og vibrasjoner.

Jeg var med å bygde en stereoanlegg i en bil, der ble omtrent ALT limt fast med rutelim - skilt, dørtrekk, dashbord, deksler osv... :D STILLHET :D

Rutelim er en bedre løsning enn silikon - noen ganger virker det som om silikon har den merkelige egenskapen at den slipper vann inn, men ikke ut igjen... :(

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider