runaroien Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Har en -87 Caddy med en 1,6liter i. Men jeg har et problem. Pluggene får ikke gnist. Eller det vil si, jeg har gnist når de ikke står i jord... Altså: plugg i ledning mot jord = nada. Plugg i ledning, men ikke mot jord = gnist så det holder! Har vært borti mye rart før, men denne var ny:) Noen som har noe forslag? Er forøvrig stifttenning. Jeg har byttet både plugger, pluggledninger, rotor, fordelerlokk, stift, fordeler og coil, så det skulle ikke være noe i veien der. Motoren har i tillegg nylig vært ute av bilen en tur, men jeg har sjekket slik at alle jordingsledninger sitter der de skal. Håper noen har et godt råd! Siter Runar -84 Golf 1,6 -85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs) -93 Golf TDK (solgt) -83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hørtes veldig merkelig ut dette..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaroien Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jepp... Og jeg har ingen som helst anelse om hva dette kan være for noe. Ingen som har noen sjekkpunkt jeg kan se over? Siter Runar -84 Golf 1,6 -85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs) -93 Golf TDK (solgt) -83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg