Gå til innhold

Bilder, Våler, WAG OG JAP (for en stund siden)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

oki.. fannt det ikke men... det var om historien til Audi eller no.. Sto der om når VAG kjøpte opp VW (eller omvendt)... altså VAG som kjøpte opp Audi.. er jo da litt rart om det står for vw audi gruppen om VAG kjøpte opp enten vw eller Audi... (hva sto det da for FØR oppkjøpet?? hehe)

PerL vet sikkert alt om dette (også...)

Er han her??

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

oki.. fannt det ikke men... det var om historien til Audi eller no.. Sto der om når VAG kjøpte opp VW (eller omvendt)... altså VAG som kjøpte opp Audi.. er jo da litt rart om det står for vw audi gruppen om VAG kjøpte opp enten vw eller Audi... (hva sto det da for FØR oppkjøpet?? hehe)

PerL vet sikkert alt om dette (også...)

Er han her??

Det var VW som kjøpte opp Audi, før så sto VAG for Volkswagen AG hvor AG = AS på norsk.

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Oki..du ba om det negative... :D Det heter ikke WAG (som du har skrevet), men VAG. (Volkswagen Audi Gruppe, sånn ca)

Så var det heller ikke et VAG treff, men et VACN treff (Volkswagen Audi Club Norwegen) VAG inkluderer Seat & Skoda, som ikke er med i VACN.

Bare sånn for å pirke.:D:D:D

ellers phett!

Nei, det var NETTOPP dette jeg venta meg, enten deg, eller Bergen :P ! Men Point taken, fra nå av sier jeg AUDI og, that's it :D Jeg er gammel, men jeg kan forsatt lære nye triks :D

--gormie

Audi gutta :D det er jo også en som er dugbar

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider