Asim Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Er det noen her som har eller vet om noen som skal selge bill til Roskilde festivalen?? Trenger ASAP! Send gjerne mail eller ring for en raks handel 905 21 346. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Dette gjelder meg også. Skal reise lørdag så det haster. Send PM. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Det må vel være noen som har? Please kom igjen a... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Jeg har bare 4 billetter liggende.. Gratisopplegg ja :) Men de er allerede solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 En kompis kjøpte bill på svartebørsen. Kostet va 3000,-. Vanlig pris er vel ca 1100,-. Ring meg, så er det mulig vi ordner det?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 har 3 stykker liggende... villig til å gi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Gutterfly har 3 stykker liggende... villig til å gi? Hva jeg er villig til å gi? Så lite som mulig, men du må komme med et tilbud, og ikke noe fantasi priser, hold bena på jorda og vi har en rask handel. Det er faktisk ikke jeg som skal ha, men en venninde av dama. De vil veldig gjerne reise sammen. Hun snakka om rundt 1500,- så hvis du kan avse en bill for den prisen så tar jeg en. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg