Gå til innhold

Kjøp av Pioneer.

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skulle kjøpe Prix'n sin Denver spiller, men den ble utsolgt på en dag.

så nå har jeg funnet meg en spiller på bilradiospesialisten.no den er fra Pioneer, sees her

er dette noe bra kjøp? er det god service etc...på denne siden?

:respect til de som svarer

-MvH-

Fredrik Åsheim

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det tror jeg og. men er bilradiospesialisten.no en pålitelig plass og handle på?

Hvis du er i tvil om servicen til Bilradiospesialisten så oppsøk dem og spør dem ut om de tingene du lurer på.

Du merker fort om selgeren er en "grei kar"!

Ellers så finnes det nettbutikker som tilbyr god service og oppfølging :cool:

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilradiospesialistens butikk her i Trondheim har jeg da ingenting å utsette på den ene gangen jeg har handla der.

Det var iallefall veldig interesert i å selge meg rockford fosgate, og når jeg sa at det ville jeg ikke ha, så var det ikke så mye hjelp å få. Men det kan jo bare være at jeg oppfattet det slik. De er uansett seriøse.

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilradiospesialisten er pålitelig! Jeg har handla for over 30k der siden jeg fikk lappen, og både sevice og pris har vært bra. Dem som jobber der har masse peiling på bilstereo, så hvis du lurer på noe så får du svar på alt via telefon (ringer du tidlig på dagen når dem har god tid fungerer dem også som teknisk support via telefon hvis møter på problemer under montering osv..)

Sammenligner du prisene bilradiospesialisten har i forhold til tilsvarende butikker så ser du at det dem har er billig. Må nok på e-bay for å finne produkter som ligger billigere enn dem(rett meg noen hvis jeg tar feil). Dem profilerer jo pioneer, alpine og rockford mest da, så det er disse produktene du får best pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider