Gå til innhold

Klarere jeg å legg å henne "brei"?

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

Saken er at jeg skal på sommertreffet, og har ikke gjort serlig mye med motor. Fikk chip i posten i dag, skal få på KN eller Green filter før jeg drar.

klarer jeg å legge den "brei" i svingen med orginal bil og 0.9 bras ladetrykk?

740 turbo felger med 195 dekk

eventuelt med noen tynnere vinter dekk?

noen som har erfraing å dele eventuele direkte svar! :)

har ikke økonomi til annet :( men med tiden kommer mer;)

takk på forhond :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går nå hvertfall fint med min F og 130hk.. null problem og børne på 2.gir med små hjul.. om du "øver" deg litt kan det være fordel å lære deg å bruke bremsen til å kontrollere, men dette er vanskelig, og egentlig litt unødvendig siden du aldri vil få orntli "skikkelig" sladd uten sperre..*jo kan jo gå men

*hvorfor spør du om dette egentlig? istedefor å gå ut å prøve..ingen som kommer i monstersladd 1 gangen de prøver! er en kunst å kjøre sidelengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går nå hvertfall fint med min F og 130hk.. null problem og børne på 2.gir med små hjul.. om du "øver" deg litt kan det være fordel å lære deg å bruke bremsen til å kontrollere, men dette er vanskelig, og egentlig litt unødvendig siden du aldri vil få orntli "skikkelig" sladd uten sperre..*jo kan jo gå men

*hvorfor spør du om dette egentlig? istedefor å gå ut å prøve..ingen som kommer i monstersladd 1 gangen de prøver! er en kunst å kjøre sidelengs!

Prøver jo litt å litt mer hele tiden, men har følese at purken er der hele tiden. :)

men skal nok prøve litt mer ja :)

Hva trur du er lettes å gjøre det med, 175 gammle vinter dekk, eller sommerdekk 195?

tar med begge uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville kjørt med vinterhjulene bak og sommerdekk fremme..

forøvrig, er jo 740 en båt, som nox her sier.. (krenger/gynger som faen).

ikke akkuratt noe idèellt å sladde med i original utførende, men du skal nok klare det... 175 dekk er jo ikke noe særlig bredt.

med diffbrems og "greie" dekk, tror jeg ikke du ville klart å legge den brei, du hadde vel kanskje veltet isteden, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer det sikkert! Men med sperre, så er det INGEN problem, min gamle 740gl lå brei i tvåan uten problem..:)

Btw, kaller du bilen for en 'hun'? En 740 er ikke mye kvinnfolk! Det er en hardbarska kar som det oser svette av!

Mine 740'er var ivertfall skikkelige mannfolk...:P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer det sikkert! Men med sperre, så er det INGEN problem, min gamle 740gl lå brei i tvåan uten problem..:)

Btw, kaller du bilen for en 'hun'? En 740 er ikke mye kvinnfolk! Det er en hardbarska kar som det oser svette av!

Mine 740'er var ivertfall skikkelige mannfolk...:P

du kunne jo byttet bilde ditt med bilen din da! så kan du jo vise oksen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider