Otto Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Saken er at jeg skal på sommertreffet, og har ikke gjort serlig mye med motor. Fikk chip i posten i dag, skal få på KN eller Green filter før jeg drar. klarer jeg å legge den "brei" i svingen med orginal bil og 0.9 bras ladetrykk? 740 turbo felger med 195 dekk eventuelt med noen tynnere vinter dekk? noen som har erfraing å dele eventuele direkte svar! :) har ikke økonomi til annet :( men med tiden kommer mer;) takk på forhond :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 sålenge du har manuell, INGEN PROBLEM! du må bare bruke klutsj, og om du ikke har sperre blir det jo litt paralympiks, og siden bile er så myk vil det jo bli litt rart..men du får den hvertfall til å slippe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 sålenge du har manuell, INGEN PROBLEM! du må bare bruke klutsj, og om du ikke har sperre blir det jo litt paralympiks, og siden bile er så myk vil det jo bli litt rart..men du får den hvertfall til å slippe har du prøvd selv? Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 går nå hvertfall fint med min F og 130hk.. null problem og børne på 2.gir med små hjul.. om du "øver" deg litt kan det være fordel å lære deg å bruke bremsen til å kontrollere, men dette er vanskelig, og egentlig litt unødvendig siden du aldri vil få orntli "skikkelig" sladd uten sperre..*jo kan jo gå men *hvorfor spør du om dette egentlig? istedefor å gå ut å prøve..ingen som kommer i monstersladd 1 gangen de prøver! er en kunst å kjøre sidelengs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 går nå hvertfall fint med min F og 130hk.. null problem og børne på 2.gir med små hjul.. om du "øver" deg litt kan det være fordel å lære deg å bruke bremsen til å kontrollere, men dette er vanskelig, og egentlig litt unødvendig siden du aldri vil få orntli "skikkelig" sladd uten sperre..*jo kan jo gå men *hvorfor spør du om dette egentlig? istedefor å gå ut å prøve..ingen som kommer i monstersladd 1 gangen de prøver! er en kunst å kjøre sidelengs! Prøver jo litt å litt mer hele tiden, men har følese at purken er der hele tiden. :) men skal nok prøve litt mer ja :) Hva trur du er lettes å gjøre det med, 175 gammle vinter dekk, eller sommerdekk 195? tar med begge uansett ;) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 sikkert vinterdekka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 skal låve deg du får bilen din brei hvis du vil.. men sperre er som sagt en fordel! bare ha stor fart inn i svingen det, funker bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bare finn deg en plass og prøv :) mine 130 hk pisker da bilen rundt ;) så gleder meg til det kommer 100 til ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 du klarer å legge en 60-hesters golf diesel med FWD brei om det er det du vil. så ja....bilen din kan gå sidelengs - kommer an på sjåføren Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 orginalt understell?.. Da hadde jeg vært redd for å velte:p Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hehe tja velte og velte..men han bør ikke være altfor redd for de frontleppa:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jeg ville kjørt med vinterhjulene bak og sommerdekk fremme.. forøvrig, er jo 740 en båt, som nox her sier.. (krenger/gynger som faen). ikke akkuratt noe idèellt å sladde med i original utførende, men du skal nok klare det... 175 dekk er jo ikke noe særlig bredt. med diffbrems og "greie" dekk, tror jeg ikke du ville klart å legge den brei, du hadde vel kanskje veltet isteden, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Får prøve slik det er nå denne gangen å komme tilbake med stivere bil. Blir sikkert bra å få prøve foskjellen på org. understell og stivere :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Du klarer det sikkert! Men med sperre, så er det INGEN problem, min gamle 740gl lå brei i tvåan uten problem..:) Btw, kaller du bilen for en 'hun'? En 740 er ikke mye kvinnfolk! Det er en hardbarska kar som det oser svette av! Mine 740'er var ivertfall skikkelige mannfolk...:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Du klarer det sikkert! Men med sperre, så er det INGEN problem, min gamle 740gl lå brei i tvåan uten problem..:)Btw, kaller du bilen for en 'hun'? En 740 er ikke mye kvinnfolk! Det er en hardbarska kar som det oser svette av! Mine 740'er var ivertfall skikkelige mannfolk...:P du kunne jo byttet bilde ditt med bilen din da! så kan du jo vise oksen din! Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg