Gå til innhold

Klarere jeg å legg å henne "brei"?

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har det først begynt , er det fare for at d kommer sterkere tilbake! husk å kjøp forsterket turbo clutch når du bytter da!

Får vente å se om det blir verre, men en ting er litt domt, eg kan ikkje skru :(

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
jeg har sperre på min og bare 116 hester jeg lå breit på 1-gir på en parkeringsplass(sto stille da jeg starta) .. bare og svinge og gasse og clutche.. ikke no problem

prøv å lig på 1200-1300rpm i tvåan heller neste gang;) da går det mest sansynelig enda bedre..(12-1300 da siger du såvidt frem over, og så begynner du å gi gass, legger over rattet, napper i klutsjen så den kommer opp på 4-5000, slippre FORT ut igjen.. må mest sansynelig satse på returen skal du ligge skikkelig bredt, men husk å vreng tilbake rattet så du ikke går rundt;) da er det bare å finjustere medratt gass og ikke minst bremse.. det med bremsen er det vanskeligste, uhyre lite som skal til, men når en kan det får man 15ganger så lang/fin/brei sladd som uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å lig på 1200-1300rpm i tvåan heller neste gang;) da går det mest sansynelig enda bedre..(12-1300 da siger du såvidt frem over, og så begynner du å gi gass, legger over rattet, napper i klutsjen så den kommer opp på 4-5000, slippre FORT ut igjen.. må mest sansynelig satse på returen skal du ligge skikkelig bredt, men husk å vreng tilbake rattet så du ikke går rundt;) da er det bare å finjustere medratt gass og ikke minst bremse.. det med bremsen er det vanskeligste, uhyre lite som skal til, men når en kan det får man 15ganger så lang/fin/brei sladd som uten!

E d drifte kongen så e på tur?

Volvo 242 78 mod B19A

Lenke til kommentar
Del på andre sider