vwgolf2 Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 fin bil! :) siden alle sier den er "ferdig" noe en golf2 aldri blir! hehe.. så foreslår jeg klare side blinkers og enten klare eller røde og hvite baklykter! :) blir nice tror jeg! :D også går det en rød golf2 her i byn.. med sølv film på rutene... damn det er rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by taxidriver drit fin med de felga, har hatt 2 biler i mitt liv og begge har vært røde, hadde først en 2'r og nå har jeg en 3'r, er drit pent med rød bil synes jeg. skal du senke noe mere event? keep up the good work Blir i så fall bare litt til fram, bak er eksosen en halv cm fra bakaklingen og en halv cm fra gulvet. :D Masse plass enda. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by projektRUST søt liten golf det der.. kjekt å se en golf med bremser som gjør seg fortjent til slike felger :-) hehe.. er ikke så kult å se knøtt småe trommler bak slike felger nei.doh Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 pent det her ja, men ville nok også gått bort fra citroen spoilern.. ellers ville jeg kanskje kjørt emblemfritt foran ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Originally posted by metz pent det her ja, men ville nok også gått bort fra citroen spoilern.. ellers ville jeg kanskje kjørt emblemfritt foran ;) hvorfor kjøre emblemsfritt når man er stolt av å kjøre Volkswagen..hehe :cool: kult med slik med bare 3 heller syns jeg. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg