Markro Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Lurte på om noen har testet denne kassen her? eller dette elementet?? Kan få denne kassen billig så jeg lurte på om noen her på forumet har testet den?? er dette noe å satse på? http://mobile.jlaudio.com/products_enclosures.php?menu=2&prod_id=296 :thanks Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Lurte på om noen har testet denne kassen her? eller dette elementet?? Kan få denne kassen billig så jeg lurte på om noen her på forumet har testet den?? er dette noe å satse på? http://mobile.jlaudio.com/products_enclosures.php?menu=2&prod_id=296 :thanks Har ikke hørt kassa, men elementene er helt rå:) har montert flere av dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ok.. åssen type kasse har du brukt da autod? hvor mange liter? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 jeg har brukt 13w6 i ca 38liter og 12w6 i 32liter, lukket, fungere knall:) har endel dyrer JL basser liggende som jeg skal selge billig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ok... får sende deg en mail viss jeg blir inntressert i nærmeste fremtid.:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 oki:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 noen andre som har testet denne kassa eller elementet? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 dette er absolutt high end saker, havner vel greit på topp 5 listen over beste SQ subber uansett prisklasse? :) *gjemme seg for diskusjonen* Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 noen andre som har testet denne kassa eller elementet? Har ikke hørt akkurat denne selv, men det er ikke noe å lure på... Elementet har blitt omtalt som en av verdens best lydende bilsubber. Spiller riktignok ikke like høyt som sine storebrødre, men mange mener den lyder bedre. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 takker for svar av folka.... kommer i sierran i slutten av måneden denne:):) fler som har vært borti denne? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg