neptyr Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tja, må se på det :) Tenker det blir en Alpine med ipodkobling først, så får vi se hva jeg får lagd til i bilen etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Akkurat samma bil jeg har nephyr. modell og alt! Funka det ikke? Jeg gadd ikke lage noe ekstra hull i dør-metallet, så jeg fikk pressa dem inn helt forrest, der var det et stort nok hull fra før.. ble knall det ;) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Har ikke kommet så langt, men det er planlagt å kutte litt i trevirke i morgen / helga ;) Så får vi se hva vi får til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Lykke til da! er null stress egentlig.. var gjort på kun få timer :) Vis oss hvordan det blir da! =) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Tja, se om jeg får tak i et lite cam ett sted, mitt gikk på vann i fjor sommer :X I tillegg er det ny spiller på vei!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg