Gå til innhold

Det bråker under golf n min

Ranger emnet

potet

Anbefalte innlegg

Det kommer noen skikkelige slå lyder under golfn min når jeg kjører på dumper og humpete veier................

Ganske irriterende ,, høres litt farlig ut , er det forstillinga som har tatt kvelden , eller kan det være eksosannlegget som er løst..

Er det i såfall dyrt å bytte forstillinga ??? pris ??? ca ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem på min ,, det er en slags "lys" skrangle lyd, når jeg stikker hodet ut av vinduet for å høre etter kommer det fra hjulet på en måte, lyden komer også når jeg svinger i litt høyere fart...

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

har samme problem på min ,, det er en slags "lys" skrangle lyd, når jeg stikker hodet ut av vinduet for å høre etter kommer det fra hjulet på en måte, lyden komer også når jeg svinger i litt høyere fart...

Hjullager eller drivknute.

Løft opp bilen forann og riv og herj litt med hjulet, skal ikke være noe merkbart slark.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

har du sjekket foringene i forstillinga di? bærearmer? topplageret på fjørbeinene? sitter alt fast?

der pleier å være et deksel over eksosen ved torpedoveggen om du har dobbel downpipe.. dette kan løsne og lage klinkelyder.

har en slik morsom lyd jeg også, men jeg vet at jeg har heller slitte bærearmsforinger, så jeg lurer på om det er de som er synderene.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by potet

Det kommer noen skikkelige slå lyder under golfn min når jeg kjører på dumper og humpete veier................

Ganske irriterende ,, høres litt farlig ut , er det forstillinga som har tatt kvelden , eller kan det være eksosannlegget som er løst..

Er det i såfall dyrt å bytte forstillinga ??? pris ??? ca ..

jeg hadde sånn skrangle lyd i gamle golfen min, og det var noe med bremsene. sjekk det, kan være det samme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider