Gå til innhold

skal kanskje kjøpe volvo 242, trenger hjelp!

Ranger emnet

Leo323

Anbefalte innlegg

dro og så på den og prøvde den en god stund, var LANGT ifra standen han fortalte om, nesten svindel syns jeg. rustfri var den IHVERTFALL ikke, dårlig lakka som bynte å sprekke opp allerede på utsatte steder, reiv opp teppet i gulvet bak, og det var masse kjeks, under kunne jeg ikke se noe da alt var dekka med tectyl, servopumpa røyk når jeg prøvde den og spruta olje. det verste med det hele var at han skrev kun en eier. ringte den forrige eiern og han visste hele historien, 5 eiere og 4 av dem var ungdommer. bare å holde seg unna med andre ord.

takk for hjelp mvh Bassaddict (som fortsatt er på utkikk etter en fin volvo turbo)

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dro og så på den og prøvde den en god stund, var LANGT ifra standen han fortalte om, nesten svindel syns jeg. rustfri var den IHVERTFALL ikke, dårlig lakka som bynte å sprekke opp allerede på utsatte steder, reiv opp teppet i gulvet bak, og det var masse kjeks, under kunne jeg ikke se noe da alt var dekka med tectyl, servopumpa røyk når jeg prøvde den og spruta olje. det verste med det hele var at han skrev kun en eier. ringte den forrige eiern og han visste hele historien, 5 eiere og 4 av dem var ungdommer. bare å holde seg unna med andre ord.

takk for hjelp mvh Bassaddict (som fortsatt er på utkikk etter en fin volvo turbo)

Det beste, er nok om du finner en original 242 med kommandofangere, som har hatt samme eier siden 1980..

så kjøper du en b230ft/fk (10-15.000), dempere, fjærer, stag..

vips.. 40-60.000kr og du har grombilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1095414

denne så jo ikke dum ut da,men virker som en skrytepave dette og.

"kun 500 produsert" my ass,ble vel produsert 500 faltpanserbiler som ble solgt til usa ja.men et lass andre 242 turbo med snute ble jo produsert.

den virka jo som et sinnsykt rått utgangspunkt da som ikke behøver så mye før den ser god ut! og sålenge han har kvitteringer å vise til å sånn så er jo det og godt..

heh ja vanskelig å få orginal flatpanser i junaiten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den virka jo som et sinnsykt rått utgangspunkt da som ikke behøver så mye før den ser god ut! og sålenge han har kvitteringer å vise til å sånn så er jo det og godt..

heh ja vanskelig å få orginal flatpanser i junaiten

altså..

han sier jo den er original, hva skal han da ha kvitteringer på?

ellers, den bilen som ble laget 500 av, var med flatnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider