Bobbysucks Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Kjørte etter en gul fiiiiin Koenigsegg på E39 retning Sandnes i dag. Og selvfølgelig måtte den jæ*** telefonen slå seg vrang, så det ble ikke noe bilder. Noen som vet noe mer om den? Hva gjør den her? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har Vollvik bilen sin enda da? Ellers er det sikkert han. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nei, den er donert bort. Samt at Vollevik ikke har lappen nå nettopp pga. Koenigseggen... :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 har han ikke fått lappen tilbake? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Egget har stått hos Audisenteret i dag. Vet ikke om den står der ennå. Og ja det er/var Vollviken sin. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 har han ikke fått lappen tilbake? Skulle få den tilbake på sensommeren en gang, tidsnok til CCX. Hvis ikke han har gjort en "deal" med norske myndigheter, hehe... Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Så samme bilen idag. Utrolig lekker. Spotta den rett sør for bryne (like ved fotoboksen, den svingte inn en sidevei der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drQ Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nei, den er donert bort. Samt at Vollevik ikke har lappen nå nettopp pga. Koenigseggen... :D M5'en han mistet lappen i hvis ikke jeg husker feil... men det blir vel egentlig tilfeldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Egget kjørte nettopp forbi leiligheten min på Ganddal rett utenfor Sandnes. Retning Klepp. Kjekk lyd ja. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Traff på "egget" i dag. På motorveien i retning stavanger. Rå bil. Fikk ikke sett så nøye på den i og med at jeg var på vei sørover. Men jeg må si att den så kulere ut på skikkelig enn på bilder Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 han har vist gitt bort den gulen å kjøpt seg ny. ikke spørr engang :P pr stunt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 han har gitt den vekk til plan norge da, så det går iallefall til en god sak. han kjøpte koenigsegg CCX og plan norge skal vel auksjonere bort eller selge lodd (hvor mange nordmenn kommer ikke til å prøve seg i det lotteriet?!) koenigsegg ccr'en.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elraj Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Så det gule "egget" i stavanger igår, lørdag :) Fikk ta et lite bilde før den suste videre igjen :D Sweeeet bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hvor er/når den loddtrekninga!? tenkte jeg sku ha hatt ny arbesbil... :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elraj Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Fikk også tatt en liten filmsnutt av Koenigsegg'en :D Sorry for dårlig film, men photobucket gjør den så hakkete av en eller annen grunn.. :watchout Men vi får vertfall sett hvordan den ser ut på filmen :D <embed width="352" height="308" type="application/x-shockwave-flash" src="http://vid70.photobucket.com/player.swf?file=http://vid70.photobucket.com/albums/i84/elraj/MOV00001.flv"></embed> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg