godisfabriken Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hvor mye må jeg betale for å senke 2 bakhjul? Peugeot 306, sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bare å sjekke det vel? er da maaaaaaaaaaaaaaange som selger senkesett, der står det også pris og modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Det er torsjonstaver på denne. Ikke så lett å senke med fjærer da... Pris har jeg dårlig peil åp dessverre, men det er sikkert bare å ringe og høre med diverse verksted! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godisfabriken Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hva ligger prisene på sånn ca da? Eller det det VELDIG avhengig av modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godisfabriken Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=168_207_486_503&products_id=3594&osCsid=0bcbb2870d775c30856400dc7a05a38b Vil jeg trenge 4 av denne og et verksted som kan installere dem eller hvordan foregår det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=168_207_486_503&products_id=3594&osCsid=0bcbb2870d775c30856400dc7a05a38b Vil jeg trenge 4 av denne og et verksted som kan installere dem eller hvordan foregår det? er vel et sett dette? alle 4 fjærene, nå vet ikkje jeg noe om peugeot akkurat, men å skifte fjærene selv tror jeg skal gå bra med litt peiling på bil. Men som sakt, ingen peugeot-mann Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godisfabriken Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ok, takk for svar uansett. Finnes det noen på nett jeg kan spørre om råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godisfabriken Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Sier som jeg sa lengre oppe. Det er torsjonstaver bak, altså ingen fjærer. Samme opplegget som på boble og litt div flere biler. Dette kan senkes med verktøy og målebånd. Men det er nok ikke så enkelt for en som ikke har skrudd før..! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godisfabriken Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Sier som jeg sa lengre oppe.Det er torsjonstaver bak, altså ingen fjærer. Samme opplegget som på boble og litt div flere biler. Dette kan senkes med verktøy og målebånd. Men det er nok ikke så enkelt for en som ikke har skrudd før..! Vil et verksted klare dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 lever den på peugeot da.. er jo bare og løsne et parr skruer da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg