Audi80Sport Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har en 99 model A4 1.8, gått 95 000, er det mulig at demperne mine er gåen? Oppdaget forskjellen da jeg kjørte fadern sin golf 3 (!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audianer`n Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ja det er fullt mulig. Ved litt frisk kjøring har jeg faktisk vært borti at dempere har vært utslitt helt nede i 50.000km. Men det er få som bytter de tidlig nok, "ingen" ser på dempere som de slitedelene de faktisk er, på lik linje med vindusviskere, dekk, bremser osv. Så er det heller ikke så lett å tenke over at de blir slitne, for det kommer jo gradvis. Siter Racing a Civic is like paraolympics. you may win, but you`re still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80Sport Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg har nettopp kjøpt bilen, og aldri kjørt på annet senket bil, så jeg tenkte d var normalt at bilen var myk, men når fadern sin golf3 lå bedre på veien da ringte d en bjelle. Uansett, ser på 40/30 senkefjærer hos autospar, noen erfaringer om dette? Vil helst ha en bil som blir jevn etter senking, ikke høyere fremme enn bak. Vis jeg da også kjøpe sportsdempere istedet for originale dempere, vil bilen da bli et lite hakk lavere siden sportsdemperne kansje er kortere? Eller var det bare dumt tenkt av meg? Vurdere dette fordi justerbart er dyrt, og denne pakka skulle jeg få for under 4000,- (kan jo selvsagt bli enda billigere om jeg kjøper originale dempere.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveiniboy Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Jeg har nettopp kjøpt bilen, og aldri kjørt på annet senket bil, så jeg tenkte d var normalt at bilen var myk, men når fadern sin golf3 lå bedre på veien da ringte d en bjelle. Uansett, ser på 40/30 senkefjærer hos autospar, noen erfaringer om dette? Vil helst ha en bil som blir jevn etter senking, ikke høyere fremme enn bak. Vis jeg da også kjøpe sportsdempere istedet for originale dempere, vil bilen da bli et lite hakk lavere siden sportsdemperne kansje er kortere? Eller var det bare dumt tenkt av meg? Vurdere dette fordi justerbart er dyrt, og denne pakka skulle jeg få for under 4000,- (kan jo selvsagt bli enda billigere om jeg kjøper originale dempere.) Justerbart trenger ikke være dyrt. Audi A4 94-99 Justerbart senkesett Coilovers - FINN.no mobil Kjøpte ett kit fra rokkor til vår a4 96-97, og det funker bra enda. Bilen er dog pinnestiv forran å litt mykere bak, ikke komfortabelt på humpette veier, og spess ikke med 20" :p den sitter også veldig godt på veien. Siter Mvh Svein Mazda 6 2.2sport 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveiniboy Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Haha, så ikke att tråden var såpass gammel :p Siter Mvh Svein Mazda 6 2.2sport 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg