Gå til innhold

Tsbusa's E30

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Store er disse da? 17x? Vet ikke om kanskje 17'' blir stort på min jeg.. Må vel kanskje montere annen senking forran først.. blir vel litt for lavt med 60 senk forran med disse? Eller?...

Idag har jeg forresten startet med installering av div høytalere osv..

Fått ribba bilen litt å greier.. Må kappe å skjære å greier for å få plass til høytalerne..

Noen bilder..

DSC01548.jpg

Ledninger som stammer fra gamle eieren.. Disse skal det såklart ryddest opp i.

DSC01549.jpg

Hatthylla slik den så ut...

DSC01550.jpg

Snacks...

DSC01551.jpg

Enda mer snacks..

DSC01552.jpg

Sexy stæsj

DSC01554.jpg

Høytalerne foreløpig montert i hatthylla.. Ligger bare i 'baksetet' nå, har ribba bilen nesten helt baki nå, skal skjære litt imorgen med vinkelsliper osv for å få tilpasset høytalerne osv sammens med hatthylla der de skal stå.. Litt for store magneter:)

Kommer med mer bilder senere...:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hva jeg har gjort nå hittil (skrev dette på ett annet forum.)

Til å begynne med igår, så var lyden OK, men da hadde jeg hatt hylla bare liggende der baksetet skal være baki, pga av at jeg måtte tilpasse metallet under hatthylla for å få plass til hatthylla med de nye høytalerne. Idag kappet, hamret å slå jeg som en gal baki der, fikk tilpasset Monterte hatthylla og lyden ble BRA! Damn! Meget pen og sinnsykt klar lyd! Nå gjenstår bare å legge opp ALLE kabler som går bak dit (ikke få..) skikkelig og gjemt. Så kan jeg montere bak setet igjen. (Skal rensest først).

Etter det skal jeg begynne med bagasjerommet, gjemme alle kabler, trekke opp på nytt hele bak, også hjulbuene osv i fint svart stoff. Så skal jeg prøve å begynne med byggingen av kassen til de 2x12'' subene som skal bak dit.. Da blir det bra!

Har også funnet meg skinn interiør til dørene framme og sidene bak, disse blir kjøpt i juli, og montert. Så må jeg bestemme meg for om jeg skal ha bøttestoler fram, eller skinnseter.. Dette tar mye tid, og penger..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider